• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Eindspel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Sommige werelden gaan zeer langzaam naar het eindspel toe (en dan bedoel ik niet dat van die wereld wonderen, maar dat alser minder dan 300 spelers zijn). Echter het is volgens mij totaal onbekend wat er dan gaat gebeuren en of er uberhaupt wel iets gaat gebeuren en er alleen maar een klokje gaat aftikken. Indien ieamdn al weet wat er gaat gebeuren hoor ik het graag. Zo niet dan denk ik dat het een goed idee is om eens te discusieren wat mensen nou leuk zouden vinden in zo'n eindspel. Mijn idee om de cultuurpunten af te schaffen (en dan ook de kolonisatie mogelijkheid en eventueel het veroveren van spooksteden) zodat je een echte strijd kon gaan voeren die niet meer gestopt werd door een gebrek aan CP, werd helaas maar door 70% van de stemmers omarmd (2/3 meerderheid is kennelijk niet genoeg, je moet 80% achter je krijgen). Dus dan ben ik wel benieuwd wat mensen nu eigenlijk graag zien dat er met de wereld gebeurt als er minder dan 300 actieve spelers zijn (en ook hoe lang het dan nog moet duren).

Ik zie nu dat er al een discussie forum is en dat het aftellen 1 maand duurt. Dit kan dus wat mij betreft verwijderd worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan