• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Eindspel??

jeangenie

Harpij
Ik heb een tijdje geleden iets gelezen over een nieuw eindspel, anders dan de wereldwonderen. Was dat een 1 april grap of is dat nieuwe eral?
 

DeletedUser9170

Gast
Het is er nog niet, maar Innogames is ermee bezig.
 

DeletedUser29138

Gast
De grote robot in de oceaan op 1 april was een grap maar het nieuwe eindspel (Dominatie) is zeker geen grap!
Updates kan je vinden op de devblog, dit is de laatste update.
 

DeletedUser24049

Gast
Of beter gezegd, kan iemand mij vertellen als het nu dominantie is of dominatie?
 

DeletedUser29205

Gast
kan er mij iemand zeggen wat het woord: dominatie betekend in het eindspel.
Het domineren van de wereld
je moet een bepaald persentage steden als alliantie in je bezit hebben en als dat lukt ben je winnaar van de wereld
dit is samen met de ww het eindspel
want helaas blijven die stomme krengen wel de beloningen zijn wel aangepast als de wereld dominantie is ingevoerd.

de Nederlandse server heeft de primeur om als eerste met het nieuwe eindspel aan de slag te gaan dit zal gebeuren op de wereld Rizinia.
 
Ondanks de tamtam bij het aankondigen van Rizinia bleek de aankondiging te optimistisch en is (zonder dat je de wijzingsdatum kunt zien) aangepast naar een wereld zonder eindspel.
Totaal is dit op 3 servers/markten van Inno geplaatst, dus niet alleen NL.
Of en dus wanneer het eindspel daadwerkelijk ook verbonden wordt aan Rizinia is nog totaal onbekend. Laat staan hoe het qua vereisten/regels/uitwerking gaat functioneren.
 
Bovenaan