• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Enquete

Armand0

Manticore
Goeiemorgen,

Tot mijn grote vreugde werd er zojuist een enquête onder de spelers afgenomen. Dat is top, mag vaker gebeuren, en is een goede manier om de mening van de hele community eens te testen.

Ik heb wel een kleine kanttekening, enigszins tot mijn frustratie was het niet mogelijk om feedback te geven over evenementen en de koers die het spel heeft ingeslagen in de afgelopen jaren. Dit was een uitgelezen kans om de mening van de hele community hierover te meten, en het lijkt me ook heel essentieel om dat te doen, aangezien het iedereen (positief of negatief) raakt.

Het enige dat erbij in de buurt kwam was "Hoe vindt je Grepolis? ==> heel goed - heel slecht". En daarbij vermoed ik dat, mocht de uitslag van deze vraag in de richting van "heel slecht" vallen, Innogames dit zou denken op te lossen door een leuk evenement te organiseren. En mocht de uitslag richting "heel goed" vallen, dan organiseert Innogames vermoedelijk een belonings-evenement uit dank voor de positieve feedback.

Maar goed, blijf meer enquêtes afnemen, maar probeer om in het vervolg wat meer "kritische" vragen met uitleg mogelijkheden toe te voegen. Misschien nog een enquête lanceren vandaag? ;)

Groeten,
Armand0
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13371

Gast
mee eens over de koers en evenementen ik heb daarom redelijk en niet aan te raden..
smiley_emoticons_confusednew.gif
 

DeletedUser26889

Gast
waar vind ik die enquête? heb er geen gehad.. en als ik er 1 had, dan heb ik die niet gezien
 

DeletedUser23442

Gast
Volgens mij heeft niet iedereen een link gekregen voor die enquete.

Wie/waarom wel/niet weet ik ook niet
 

DeletedUser13371

Gast
de link deed het niet goed door script misschien ik kon het niet zien ingame maar er opende wel een extra pagina in mn browser met de enquete
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 
Bovenaan