• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Er gaan geruchten...

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser18150

Gast
...dat een nieuwe wereld voorhanden is!!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ennn, deze discussie....

Is al héél vaak gevoerd.
Meeeeet.....
Dezelfde uitkomst.
Zolang Phi niet vol is, komt er géén nieuwe wereld.
 

DeletedUser

Gast
Ennn, deze discussie....

Is al héél vaak gevoerd.
Meeeeet.....
Dezelfde uitkomst.
Zolang Phi niet vol is, komt er géén nieuwe wereld.

Iedereen, join dan Phi :-/ maar niemand gaat een oude wereld met zulke instellingen juinen :/
 

DeletedUser

Gast
waarom niet?
als je voor ogen hebt dat door jou de nieuwe wereld gaat openen...
het is niet omdat je er inlogt, dat je het effectief ook moet gaan spelen.
zo gaat de wereld rapper open, dat is blijkbaar van iedereen het doel.
 

DeletedUser14965

Gast
Iedereen, join dan Phi :-/ maar niemand gaat een oude wereld met zulke instellingen juinen :/

waarom niet?
als je voor ogen hebt dat door jou de nieuwe wereld gaat openen...
het is niet omdat je er inlogt, dat je het effectief ook moet gaan spelen.
zo gaat de wereld rapper open, dat is blijkbaar van iedereen het doel.

Mee eens. Het zou erg leuk zijn als de nieuwe wereld zou komen en misschien zal dit wel helpen. We zitten nu op
19,327 spelers in Phi, ik weet niet wanneer een wereld als vol gerekend wordt.
MVG,

Militem
 

DeletedUser13380

Gast
rond de 24.000 dacht ik? Iig, zal deze wereld nieuwe spelers aanlokken, gewoon opendoen die handel dus.
Ik hoop dat ie er sebiet als aankondiging staat tegen zaterdag ofzo.
 

DeletedUser

Gast
En hoe zeker ben jij van je bron? Een nieuwe wereld zal pas starten als de vorige vol is. Aangezien dit nu nog niet het geval is, kan er nog niemand zeggen wanneer er een nieuwe wereld komt en hoe hij er gaat uitzien.
 

DeletedUser

Gast
Dus stel Phi blijft nog 6 maanden zo, en het aantal spelers daalt alleen maar, dan komt er géén nieuwe wereld?
 

DeletedUser

Gast
Hmmm, het valt mij op dat de laatste tijd weer een roep komt om een nieuwe wereld.

Nu gebeuren er meerdere dingen.

Tijdje terug was er een grote opleving waardoor er meer werelden kwamen, nadelig effect was dat andere werelden leegliepen. Ook werelden die nog niet eens begonnen waren aan de WW`s. Er was commentaar dat de werelden veel te snel elkaar opvolgden.

Nu is iedereen bezig om maar iets te verzinnen om werelden langer spannend te houden. Dat is allemaal verspilde moeite als Innogames elke maand een wereld blijft openen. Want er zijn namelijk altijd mensen die elke keer overnieuw gaan starten en nooit een wereld tot het einde zullen spelen.

Stop AUB om elke keer om een nieuwe wereld roepen, volbreng eens een keer een wereld tot het einde (nee dat is niet zodra die bob de bouwer krengen zijn voltooid) Van mij part wacht Innogames nog tot volgend jaar met een nieuwe wereld.

Mvg,

Gollum.
 

DeletedUser

Gast
Hmmm, het valt mij op dat de laatste tijd weer een roep komt om een nieuwe wereld.

Nu gebeuren er meerdere dingen.

Tijdje terug was er een grote opleving waardoor er meer werelden kwamen, nadelig effect was dat andere werelden leegliepen. Ook werelden die nog niet eens begonnen waren aan de WW`s. Er was commentaar dat de werelden veel te snel elkaar opvolgden.

Nu is iedereen bezig om maar iets te verzinnen om werelden langer spannend te houden. Dat is allemaal verspilde moeite als Innogames elke maand een wereld blijft openen. Want er zijn namelijk altijd mensen die elke keer overnieuw gaan starten en nooit een wereld tot het einde zullen spelen.

Stop AUB om elke keer om een nieuwe wereld roepen, volbreng eens een keer een wereld tot het einde (nee dat is niet zodra die bob de bouwer krengen zijn voltooid) Van mij part wacht Innogames nog tot volgend jaar met een nieuwe wereld.

Mvg,

Gollum.

Het ligt toch geheel aan de persoon zelf of diegene tot het einde speelt of steeds weer ergens op nieuw te beginnen.
Zelf speel ik ook een wereld tot het einde of er moeten omstandigheden zijn waardoor het niet kan.
Maar ik vind het ook leuk om opnieuw te beginnen op een nieuwe wereld en dan een top rang 1-10 te behalen en die eventjes vast te houden om vervolgens om te stoppen ( als het een moraal wereld is ) mocht het geen moraal wereld zijn dan speel ik natuurlijk tot het einde!


Zelf zou ik graag een nieuwe wereld zien het brengt weer leven in de brouwerij aangezien de meeste werelden aardig dood zijn ( behalve de nieuwere )
 

DeletedUser

Gast
Het ligt toch geheel aan de persoon zelf of diegene tot het einde speelt of steeds weer ergens op nieuw te beginnen.
Zelf speel ik ook een wereld tot het einde of er moeten omstandigheden zijn waardoor het niet kan.
Maar ik vind het ook leuk om opnieuw te beginnen op een nieuwe wereld en dan een top rang 1-10 te behalen en die eventjes vast te houden om vervolgens om te stoppen ( als het een moraal wereld is ) mocht het geen moraal wereld zijn dan speel ik natuurlijk tot het einde!


Zelf zou ik graag een nieuwe wereld zien het brengt weer leven in de brouwerij aangezien de meeste werelden aardig dood zijn ( behalve de nieuwere )

Ik ben bang als je nu een nieuwe wereld opent de werelden Omikron - Tau allemaal langzaam gaan leeglopen terwijl er nog geen WW is voltooid... Dan krijg je weer allemaal van die mensen die er weer van alles aan willen doen om een wereld langer spannend te houden.

Laat oudere werelden meer tot bloei komen eer er weer een nieuwe wereld komt is mijn devies.
 

DeletedUser

Gast
Ik ben bang als je nu een nieuwe wereld opent de werelden Omikron - Tau allemaal langzaam gaan leeglopen terwijl er nog geen WW is voltooid... Dan krijg je weer allemaal van die mensen die er weer van alles aan willen doen om een wereld langer spannend te houden.

Laat oudere werelden meer tot bloei komen eer er weer een nieuwe wereld komt is mijn devies.

Daarin geef ik je 100% gelijk, misschien het klinkt egoïstisch maar de instellingen van die betreffende werelden spreekt mij niet aan dus vandaar dat misschien een nieuwe wereld met instellingen zoals "Upsilon" wel zou kunnen helpen :)
 

DeletedUser18150

Gast
Hmmm, het valt mij op dat de laatste tijd weer een roep komt om een nieuwe wereld.

Nu gebeuren er meerdere dingen.

Tijdje terug was er een grote opleving waardoor er meer werelden kwamen, nadelig effect was dat andere werelden leegliepen. Ook werelden die nog niet eens begonnen waren aan de WW`s. Er was commentaar dat de werelden veel te snel elkaar opvolgden.

Nu is iedereen bezig om maar iets te verzinnen om werelden langer spannend te houden. Dat is allemaal verspilde moeite als Innogames elke maand een wereld blijft openen. Want er zijn namelijk altijd mensen die elke keer overnieuw gaan starten en nooit een wereld tot het einde zullen spelen.

Stop AUB om elke keer om een nieuwe wereld roepen, volbreng eens een keer een wereld tot het einde (nee dat is niet zodra die bob de bouwer krengen zijn voltooid) Van mij part wacht Innogames nog tot volgend jaar met een nieuwe wereld.

Mvg,

Gollum.

Dat komt omdat InnoGames er nog niet in geslaagd is om een leuk, motiverend en spannend einde in het spel aan te brengen. Grootste alliantie wint het op zijn slofjes en met één vinger in de neus... pfff... leuk hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Ik vind ook dat Innogames moet denken aan nieuwe spelers. Ze hebben afgelopen tijd genoeg reclame gemaakt waardoor er genoeg nieuwe mensen bijkomen. Maar ik zie er geen spanning in om in een wereld te beginnen die al een paar maanden open staat helemaal opnieuw te beginnen waar bijna niemand in mijn oceaan zit.

Misschien was het een beetje optimistich om in de zomer elke maand een nieuwe wereld te openen maar nu duurt het wel heel lang.
 

DeletedUser

Gast
Ik vind ook dat Innogames moet denken aan nieuwe spelers. Ze hebben afgelopen tijd genoeg reclame gemaakt waardoor er genoeg nieuwe mensen bijkomen. Maar ik zie er geen spanning in om in een wereld te beginnen die al een paar maanden open staat helemaal opnieuw te beginnen waar bijna niemand in mijn oceaan zit.

Misschien was het een beetje optimistich om in de zomer elke maand een nieuwe wereld te openen maar nu duurt het wel heel lang.

Ben ik wel gedeeltelijk met je eens ja, van de zomer schoten de werelden als paddenstoelen uit de grond. Tja, als iedereen maar denkt, ik ga niet beginnen want anders zit ik in een oceaan zonder tegenstand komt een wereld nooit vol.

Neem maar van mij aan dat het gewoon werkt, alleen zal je wss nooit nummer 1 worden... Epsilon ben ik als nummer 12.667 ofzo begonnen en in OC64 begonnen, en sta nu toch goed in de top100 verankerd en hoger in de andere rankings... met een cluster in de kern van de wereld.

Ksi, ook pas laat begonnen. OC75 was voorheen een oceaan waar het lekker rustig was, maar uiteindelijk is ook daar de vlam in de pan gevlogen en is er genoeg actie te vinden. Er zijn daar ook mensen gestart die nu in de top20 mee spelen. Het is maar net wat je er zelf van maakt.
 

DeletedUser

Gast
Begrijp me niet verkeerd, ik snap dat jullie graag een nieuwe wereld zien, maar dit besluit ligt bij Innogames en hier kunnen wij niet veel aan veranderen, enkel speculeren. Het lijkt me dan ook niet nodig dat hier een hele discussie over ontstaat. Voor de wereldinstellingen die jullie het beste bevallen hebben wij dit topic.

Ik sluit bij deze de discussie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan