• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Evenement: De doos van Pandora

DeletedUser26746

Gast
Laat ik beginnen met iets positiefs over dit evenement: de bedoeling ervan is leuk, maar daarmee houdt het ook wel op en zijn er vooral veel minpunten:
1. Troepen die je gebruikt ben je ook kwijt, ook als je de geest grijpt. Dat is raar. De overwinnaar keert niet terug...
2. De benodigde troepen lopen per level te snel op. Dat maakt dat dit event eigenlijk niet uit te spelen is en ik denk dat dat niet de bedoeling hoort te zijn van een event.
3. De geluksfactor neemt per level af. Ik vermoed dat je bij level 20 maar beter kan stoppen, omdat je geluk dan nog net niet negatief is. Bij level 40 zal de kans dat je het haalt wel zo ongeveer 0 zijn.
4. Rekening houdende met die geluksfacor heb je bij wel erg veel opdrachten hoplieten nodig om überhaupt een kans te hebben het level te halen...
5. De beloningen zijn op een paar na nu niet echt om over naar huis te schrijven. Kosten/baten wegen totaal niet tegen elkaar op.

Conclusie: Tot op heden met afstand het allerslechtste evenement van Grepolis. Met heel veel verbeteringen voor herhaling vatbaar. Anders, laat maar zitten.
 

DeletedUser20842

Gast
Ik vind het wel een origineel event, je kan ook gewoon eerste worden bij de ranglijst zonder goud te gebruiken omdat het zo onpopulair is.

Het is alleen wel raar als je 2 geesten vangt op een dag en in de top 10 van het evenement eindigt. Op een gegeven moment gaat het zo vaak mis dat het niet meer leuk is.
 

EdVdiE

Boogschutter
Mijn mening over het event. zit nu op doos nummer 24, te spelen voor nummer 25.

Troepen die oplopen bij elke nieuwe doos, vind het een goed idee. rewards worden beter dus inleg ook groter.
Tijdsduur van de missies worden steeds langer. Dat vind ik dus waardeloos. normale missies duren ook nooit zo lang. Staat dus totaal niet in verhouding met wat normaal is.
Succes kans bij een missie. Perfecte troepen combinatie, al kosten ze veel, moeten een veel hoger succeskans geven. Kan gewoon niet zo zijn dat er dan van de 5 missies 4 mislukken.

dagbeloning, had achteraf gewoon eerste week niet mee moeten doen. had dan in elk geval door tijdsduur missies en succeskansen aardig wat rewards meegepakt. nu eigenlijk niet meer mogelijk

Evalueer het event goed, want in de basis had het gewoon een top event kunnen zijn.
 

DeletedUser22289

Gast
Ik ben welgeteld aan doos 4 geraakt!
smiley_emoticons_winken4.gif
 
Bovenaan