• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

evenement grepolympia

jeangenie

Harpij
Ik speel op de werelden Helorus en Kos.
In de winkel keek ik wat ik kan krijgen voor de eerste 40 punten. Nu blijkt dat ik op Kos waar ik nog een hele kleine beginnende speler ben voor 30 punten: 5 x 15 zwaardvechters of 5 x 18 hoplieten of boogschutters.
Voor hetzelfde aantal punten kan je op Helorus, waar ik een stuk groter ben: 5 x 72 zwaardvechters of boogschutters of 5 x 60 hoplieten.
Ik snap niet waarom dit verschil wie vindt de verschillen ook gek/raar/idioot en wat is de verklaring van innogames?
 

DeletedUser19210

Gast
Lijkt me redelijk logisch. Het is volledig afhankelijk van je puntenaantal.

Grotere speler -> grotere reward
 

DeletedUser10470

Gast
Het level van de beloningen zijn inderdaad afhankelijk van je puntenaantal. Daardoor is er een balans tussen de troepen die je krijgt en je puntenaantal.
 

jeangenie

Harpij
Het level van de beloningen zijn inderdaad afhankelijk van je puntenaantal. Daardoor is er een balans tussen de troepen die je krijgt en je puntenaantal.
dat betekend per definitie dat goudspelers dus altijd zullen winnen omdat ze over het algemeen groter zijn dan niet goudspelers als je eerlijk wil spelen moet je alle spelers dezelfde hoeveelheid troepen geven. dan kan een goudspeler desnoods meerdere keren hetzelfde kopen
 

DeletedUser26281

Gast
Stop met janken over goud. Activiteit > Goud.

ik sta top 50 met 2k goud waar ik geen eurocent voor heb betaald en ik doe goudhandelen nog maar passief. Er zijn andere mensen op Kos die het ook met goudhandel nog veel hoger hebben geschopt.

Dus nogmaals aan alle mensen die nog janken over de "grootgoudgebruiker".
Stop met het excuus "de grote goudgebruiker" te maken voor je persoonlijk falen
 

DeletedUser22121

Gast
wat ik niet begrijp is dat ik op kos met 5 steden 6 manti krijg en op farsala met 70 steden maar 12 vind dat wel weinig
 

DeletedUser20113

Gast
wat ik niet begrijp is dat ik op kos met 5 steden 6 manti krijg en op farsala met 70 steden maar 12 vind dat wel weinig

heeft ook met wereldsnelheid te maken. ik krijg op calydon(een langzame wereld) met 101 steden, 1 uur 4 manti
 

Dorremans

Mentor
<10.000
10.001 - 49.999
50.000-249.999
>250.000

Ik dacht dat dit gelde voor de spreuken (niet 100% zeker), dus vanaf de 250k punten krijg je de 'beste' spreuken.
 

jeangenie

Harpij
Stop met janken over goud. Activiteit > Goud.

ik sta top 50 met 2k goud waar ik geen eurocent voor heb betaald en ik doe goudhandelen nog maar passief. Er zijn andere mensen op Kos die het ook met goudhandel nog veel hoger hebben geschopt.

Dus nogmaals aan alle mensen die nog janken over de "grootgoudgebruiker".
Stop met het excuus "de grote goudgebruiker" te maken voor je persoonlijk falen
over janken gesproken. Denk dat jij de koning bent. Persoonlijk falen heb je gemaakt tot iets van jezelf. Probeer rl en spel eens te onderscheiden. Nu doe je niets dan naapen. bah. wat kinderachtig
 

DeletedUser22289

Gast
dat betekend per definitie dat goudspelers dus altijd zullen winnen omdat ze over het algemeen groter zijn dan niet goudspelers als je eerlijk wil spelen moet je alle spelers dezelfde hoeveelheid troepen geven. dan kan een goudspeler desnoods meerdere keren hetzelfde kopen

Klopt

Stop met janken over goud. Activiteit > Goud.

ik sta top 50 met 2k goud waar ik geen eurocent voor heb betaald en ik doe goudhandelen nog maar passief. Er zijn andere mensen op Kos die het ook met goudhandel nog veel hoger hebben geschopt.

Dus nogmaals aan alle mensen die nog janken over de "grootgoudgebruiker".
Stop met het excuus "de grote goudgebruiker" te maken voor je persoonlijk falen

En dat moet iemand interesseren dat je in de top 50 staat met goud? Waw wat een prestatie...
 

DeletedUser26281

Gast
over janken gesproken. Denk dat jij de koning bent. Persoonlijk falen heb je gemaakt tot iets van jezelf. Probeer rl en spel eens te onderscheiden. Nu doe je niets dan naapen. bah. wat kinderachtig

Ik wou wel reageren, alleen begrijp ik geen woord van wat je zegt...

Klopt



En dat moet iemand interesseren dat je in de top 50 staat met goud? Waw wat een prestatie...

Goud dat jij en iedereen had kunnen verdienen door goudhandel maar ipv dat de doen, ga je maar liggen janken over hoe oneerlijk alles wel niet is.
 

DeletedUser27183

Gast
Stop met janken over goud. Activiteit > Goud.

ik sta top 50 met 2k goud waar ik geen eurocent voor heb betaald en ik doe goudhandelen nog maar passief. Er zijn andere mensen op Kos die het ook met goudhandel nog veel hoger hebben geschopt.

Dus nogmaals aan alle mensen die nog janken over de "grootgoudgebruiker".
Stop met het excuus "de grote goudgebruiker" te maken voor je persoonlijk falen

Het is gewoon pay to win en geen play to win meer,
meneer seppke, de janker!
 

DeletedUser26281

Gast
Piertje minder op dit forum zeiken, meer spelen dan kom je al een stuk verder.
 

DeletedUser27183

Gast
je vergeet de extra keren die je deelneemt aan de wedstrijd en het resetten van je instellingen dat kost ook goud meneer lenaard
en de laatste keer kan je niet eens meer meedoen dan moet je er al goud tegenaan gooien
want de gratis poging die is bij de nieuwe discipline
 

DeletedUser27964

Gast
je vergeet de extra keren die je deelneemt aan de wedstrijd en het resetten van je instellingen dat kost ook goud meneer lenaard
en de laatste keer kan je niet eens meer meedoen dan moet je er al goud tegenaan gooien
want de gratis poging die is bij de nieuwe discipline
Gratis poging tot 9:55 bewaren ? En dat 50 goud om te resetten verplicht niemand je toe en je kan hoog komen zonder.
 

DeletedUser26478

Gast
dit is wel echt n kut evenement. al die goud spender allies die op de top 3/4 staan pakken omstebeurt even een 40% aanvalsbuff voor 2 weken. the hell moet je daartegen doen dan
 
Bovenaan