• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Evenement op app?

DeletedUser20232

Gast
Hey allen

Ik vroeg me af waar ik het evenement kan vinden op de app? Ik kan het nergens vinden, is het er wel? Of mis ik iets?
 

DeletedUser10470

Gast
Het is niet mogelijk om het huidige evenement op de app te bespelen, dit zal moeten via een browser.

Je kunt echter wel ingrediënten verzamelen op de app, deze telt het systeem op en zijn zichtbaar via de browser. Als voorbeeldje: het maakt dus niet uit of je je gebouw via de app of via de browser uitbreid.
 

DeletedUser20232

Gast
Het is niet mogelijk om het huidige evenement op de app te bespelen, dit zal moeten via een browser.

Je kunt echter wel ingrediënten verzamelen op de app, deze telt het systeem op en zijn zichtbaar via de browser. Als voorbeeldje: het maakt dus niet uit of je je gebouw via de app of via de browser uitbreid.

Ow das jammer :/ ze kunnen wel gewone opdrachten implementeren, maar geen events :s
Oh gelukkig maar! Dacht al even dat ik ingredienten gemist had! Maar je kan het niet zien dat je iets hebt gekregen toch?
 

DeletedUser19428

Gast
daarbij het is een browsergame en de app is maar een hulpmiddel
dus ik vind het totaal overbodig dat app spelers precies alles het zelfde kunnen doen als spelers die daadwerkelijk het spel spelen via tablet of pc en lappie
 

DeletedUser18985

Gast
daarbij het is een browsergame en de app is maar een hulpmiddel
dus ik vind het totaal overbodig dat app spelers precies alles het zelfde kunnen doen als spelers die daadwerkelijk het spel spelen via tablet of pc en lappie
Via je telefoon kun je net zo goed via je browser spelen. Wellicht iets minder prettig, maar toch.
Waarom zou je die functies dan niet ook gewoon in de app inbouwen?
 

DeletedUser19428

Gast
de app heeft al zoveel voordelen meer zoals het aanvalsalarm en ga zo maar door
teveel voordelen vind ik persoonlijk niet goed
 

DeletedUser9104

Gast
Persoonlijk vind ik dat aangaande het huidige evenement dat deze best in de app geïmplementeerd had mogen worden. Aangezien dit al de zoveelste keer is dat het event hetzelfde is. Enkel de afbeeldingen aanpassen aan het nieuwe thema en klaar.
 

DeletedUser20232

Gast
daarbij het is een browsergame en de app is maar een hulpmiddel
dus ik vind het totaal overbodig dat app spelers precies alles het zelfde kunnen doen als spelers die daadwerkelijk het spel spelen via tablet of pc en lappie
Ik heb het al zoveel duizend keer laten vallen, het is een crossplatform game even wat bronnen terug boven halen.
With this growing spread of mobile devices and ubiquitous internet access, online games are not restricted to desktop PCs and browsers any longer. So after originally starting out as company that develops and publishes browser games, harnessing these new possibilities and offering the players more options is the next logical step for InnoGames.
Dus vroeger ging ik je inderdaad gelijk moeten geven maar nu ligt het geheel anders.
Wat verder lees je ook dit:
turning the previous browser-based online games into true cross-platform masterpieces, accessible on desktop PCs as well as via smartphones and tablets.
BRON: https://www.innogames.com/mobile-games/

Zelfs in de regels staat het erg duidelijk:
Grepolis ("het spel") is een online cross-platform spel, ontwikkeld en gedistribueerd door InnoGames GmbH ("InnoGames"). Het spel kan door jou bespeeld worden als zijnde gebruiker ("speler") door middel van computer, mobiele apparaten, consoles, toegangspunten tot het internet, virtuele of echte fysieke netwerken ("middelen van verbinding") en kan onder bepaalde spelregels ("de regels") gespeeld worden om een eerlijke spelervaring voor alle spelers te garanderen.
BRON: https://nl.grepolis.com/start/rules

Overige bronnen: http://corporate.innogames.com/en/press/press-releases/pr/show/innogames-announces-grepolis-for-android-and-ios.html
de app heeft al zoveel voordelen meer zoals het aanvalsalarm en ga zo maar door
teveel voordelen vind ik persoonlijk niet goed
Welk groter voordeel heeft een app gebruiker daar nu aan dat het evenement zou werken??
Kan je me dan eens de "zoveel" voordelen opnoemen, het enigste wat ik kan opnoemen die nog steeds irritatie opwekt bij verschillende spelers is het alarmpje. Verder zie ik geen andere voordelen?
Ik kan je een heleboel nadelen die de app nog mist opnoemen waaronder enkele, rapporten zijn niet te zien op de app, evenementen zijn niet te zien (ze werken wel wat al heel bizar is), scrollen hapert met momenten op het forum, afbeeldingen op het ingame forum worden maar half getoond, enz...
Welke voordelen heeft de computer ja dat is het feit dat het spel daar natuurlijk wel deftig werkt dat begrijp ik nu nog, echte voordelen zoals je het alarmpje hebt op app heeft de computer talloze scripts.

Persoonlijk vind ik dat aangaande het huidige evenement dat deze best in de app geïmplementeerd had mogen worden. Aangezien dit al de zoveelste keer is dat het event hetzelfde is. Enkel de afbeeldingen aanpassen aan het nieuwe thema en klaar.
Ja, het is best irritant, het rare is dan nog dat het wel werkt maar je dus niet kan zien welke ingrediënten je gekregen hebt.
 
Bovenaan