• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag evenement

DeletedUser25952

Gast
hallo iedereen.

ik heb echt zo'n groot gevoel dat wij echt rode wijn en vliesspies met goud moeten betalen.
ik heb amper 1 van de 2 gekregen in 4 dagen tijd dit wil dus zeggen dat ik geen grote manticore's heksen en harpijen recepten kan doen.
 

latdekat

Harpij
Wat je zegt klopt niet helemaal.

Zo verzamel ik elke dag alle tien ingrediënten. Ik heb daarmee al zowat 10 keer rode wijn en 2 keer vleesspies verkregen.

Maar jij start waarschijnlijk allemaal goedkope en kleine uitbreidingen van gebouwen (Kan zijn, dat weet ik niet) waarmee je geen dure ingrediënten verdiend.
 

DeletedUser25952

Gast
Ik bouw vs birs enzo daarmee krijg ik ingridienten dus ik zou moeten aanvallen ?
 

DeletedUser20277

Gast
Ik koop wel van alles bij maar ik krijg van alles vrijwel hetzelfde elke dag.
Bij mij is het ook goed verdeeld of ik nu wat ts aanzet of een academie lvl32
 

DeletedUser19428

Gast
Het is net een rad van fortuin waar je totaal geen invloed op hebt het spel bepaald wat voor soort ingrediënt je krijgt of je nu een duur of een goedkoop gebouw aanzet dan maakt verder niet uit.
dit is net zo met de gastvrijheidspunten die je krijgt dat bepaald het spel ook.
 
Bovenaan