• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Evenementen ingame nieuwe werelden.

@Xenomorphing iedereen heeft de mogelijkheid om van het evenement te profiteren. Als je gewoon actief genoeg speelt kan je er alleen maar van profiteren. Het helpt je aan een mooi legertje en helpt je verder het spel in. Dat sommige spelers er dan wat goud tegenaan gooien hoort erbij. Met goudhandel/afkopen/bestuurders hebben deze spelers toch al voordeel daar veranderd een evenement niet veel aan.

Dat je dan met een vergelijking komt van honderden euro's of x k goud zegt al genoeg dat je niet veel van het spel snapt. als je honderden euro's of tientallen k aan goud erin wil moet stoppen ben je gewoon noob, want een fatsoenlijke speler kan zonder.

Ik sta momenteel 2de op rizinia, heb een paar x voor 50 goud een extra wedstrijd gekocht. Nog geen euro in het spel zitten en via goudhandel de start een extra boost gegeven. Het kan prima zonder

Xeno bakt er sowieso niet al te veel van @jackyneator, het is makkelijker voor hem om te zeggen "GOUDNOOB REEEEEEEEEEE" dan te accepteren dat hij niet zo goed is als hij denkt.
Oh jongen, ik speel dit spel al jaren en heb gezien hoe het achteruit ging. vroeger maakte goud niet zoveel uit als nu en daar word terecht over geklaagd. Toen hadden evenementen (dit is uiteindelijk waar dit topic over gaat) ook niet zoveel invloed en moest je ook gewoonweg nog gaan farmen om vliegers etc. te hebben, tegenwoordig moet dat allemaal niet meer, een paar keer klikken en je steden staan vol bij wijze van spreken. Daarom is dit spel net zo dood aan het gaan en blijft het maar spelers verliezen.

Het is niet omdat ik klaag dat ik er niks van bak. Ik heb wel al wat gepresteerd hoor, twijfel daar maar niet aan. Het is gewoon erg frustrerend om te zien hoe dit spel in de loop van een aantal jaren zo ferm achteruit gegaan is, maar als ik jou zo even bekijk, speel jij hooguit een paar jaar en snap je dit dus niet.

Laatst bewerkt:
Ik ben het eens met het idee, het wordt nu heel snel lastig om over te nemen als er heel in het begin een evenement plaats vind. Als iedereen belachelijk veel myth spreuken krijgt/koopt via het event verlies je simpelweg de overname (aangezien de aantallen myth en de aantallen gewone eenheden die je krijgt uit die spreuken niet in verhouding zijn met elkaar kun je nooit meer genoeg deff optrommelen).

Aangezien er steeds minder mensen starten op werelden zou ik een bepaalde tijd aanhouden voor er events kunnen plaats vinden in plaats van een aantal gemiddelde steden/punten.