• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Event beloningen

DeletedUser25975

Gast
Hallo iedereen, een kleine vraag:

De grootte van beloningen zijn afhankelijk van het puntenaantal van de speler, maar ik vraag me af wanneer ze juist omhoog gaan in grootte.
Ik dacht dat ze bij 5000 punten voor het eerst groter werden (kan fout zijn), maar wat zijn de puntenaantallen daarna?

Bedankt alvast
 

DeletedUser29138

Gast
Volgens de wiki pagina over eilandopdrachten geldt voor beloningen van eilandopdrachten 250k punten als maximum. Ik ben vrij zeker dat dit voor events ook zo is. (Spreek me tegen als ik fout ben hier.)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser27170

Gast
wat is het recept voor grif en wat is het recept voor manti?
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser19339

Gast
Recept voor scherp lijkt mij toch relevanter ;P.

Je zou daarnaast maar pakketten gekocht hebben en nu die scherps hier als beloning zien staan.
 

DeletedUser29614

Gast
Hey sorry dat ik hier op posst maar kan niet vinden hoe ik zelf iets poost dus mijn vraag is.
Ik heb goud gekocht tijden het bezweeren evenet maar ik weet niet hoe ik die bonus bezweerdingen moet claimen ?
 

DeletedUser29138

Gast
De gratis bezweringen worden automatisch aan je recepten toegevoegd.
 
Bovenaan