• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Evolutie Achilles

DeletedUser1528

Gast
Niet alleen ik maar ook andere spelers vragen zich af hoe spelwereld Achilles gaat evolueren de komende maanden en jaren.
Wat staat er volgens jullie allemaal te gebeuren zoals ...
* Welke allianties dreigen uit mekaar te vallen ?
* Welke allianties kunnen het goed vinden en zouden in de toekomst wel eens kunnen fusioneren ?
* Welke nieuwe oorlog zou er kunnen uitbreken ?
* Welke oorlogen liggen eigenlijk stil ?

En hoe gaat Achilles er uitzien binnen een half jaar , een jaar , ... ?

Hoe zien jullie het ?

DeletedUser20686

Gast
En hoe gaat Achilles er uitzien binnen een half jaar , een jaar , ... ?

Zoals eerder in de weekly vermeld werd, wordt er momenteel hard gewerkt aan de toekomst van de heldenwerelden. Er zal dus binnen die tijdsperiode het een en ander gaan veranderen. Dit met name door de feedback die men van de spelers heeft ontvangen. Er zijn diverse heldenwerelden (andere markets meegeteld) die al een hele lange tijd bestaan. Niet alleen is het voor nieuwe spelers moeilijker om te beginnen op dergelijke 'oude' werelden, maar ook het gebrek aan een eindspel is een discussiepunt.

Deze punten (en meer) worden momenteel intern besproken en InnoGames is op zoek naar een oplossing die hopelijk iedereen tevreden stelt. Tot die tijd is het afwachten!

DeletedUser10508

Gast
Didier, hebben wij zelf ook enige inspraak op het einde? En met dat bedoel ik, moesten wij hier (leuke) ideeën plaatsen, zou daar dan ook naar gekeken worden door jullie (de CM's) of Innogames zelf?

Armand0

Manticore
Ik heb geen leuke ideeën voor een einde :)
Zou tof zijn als het een einde wordt dat niet "kat in het bakkie" is voor de grootste alliantie (absoluut niets tegen HB e.d., maar net als de WW is het voordeel voor massa's te groot). En het lijkt me verrekte lastig om zoiets te bedenken;)

Dus ik ben benieuwd waar INNO mee komt, dan nog maar een half jaartje blijven hangen als het ff lukt...

Wat fox betreft,

* Welke allianties dreigen uit mekaar te vallen ? ==> NGNG heeft het moeilijk. Maar eigenlijk is er op het eerste gezicht weinig veranderd. NGNG leden stappen wel naar die nieuwe Secreto Nogwat, maar volgens mij is dat enkel een toevoeging aan de mega BG van SA/TNT/NGNG/Rupel/Secreto Nogwat. En niet te vergeten TEEE die ook een BG met o.a. SA hebben (wss met nog wel meer van dit clubje). Lijkt dus meer op een ledenverschuiving en een hoop aanstellerij.
* Welke allianties kunnen het goed vinden en zouden in de toekomst wel eens kunnen fusioneren ? => Fusies pff bah
* Welke nieuwe oorlog zou er kunnen uitbreken ? => Geen idee, om en nabij 64 zal alles hetzelfde blijven qua vriend/vijand denk ik
* Welke oorlogen liggen eigenlijk stil ? => Veel te veel, welke niet?

DeletedUser9408

Gast
* Welke allianties dreigen uit mekaar te vallen ? volgens mij is TBS op het moment toch behoorlijk aan het instorten... oc 45 stikt van de spooksteden. gelukkig zit ik net op de grens met oc 55:)
* Welke allianties kunnen het goed vinden en zouden in de toekomst wel eens kunnen fusioneren ? fusies zie ik zo snel nog niet komen...
* Welke nieuwe oorlog zou er kunnen uitbreken ? => ik denk dat de strijd tussen ouro en TEEE/**dB** zal toenemen:)
* Welke oorlogen liggen eigenlijk stil ? op het moment die tussen ouro en TEEE. daarnaast zeker nog wel een heleboel.

DeletedUser20686

Gast
Didier, hebben wij zelf ook enige inspraak op het einde? En met dat bedoel ik, moesten wij hier (leuke) ideeën plaatsen, zou daar dan ook naar gekeken worden door jullie (de CM's) of Innogames zelf?

InnoGames is momenteel aan de hand van feedback van de community hier over aan het nadenken. Dus in principe zijn ze nu al bezig met het uitwerken van ideeën van spelers :)

DeletedUser19642

Gast
InnoGames is momenteel aan de hand van feedback van de community hier over aan het nadenken. Dus in principe zijn ze nu al bezig met het uitwerken van ideeën van spelers :)

een supersnelle helden wereld snelheid lambda

laat maar komen met ruim genoeg tijd vooraf 1 maand vooraf of zo dan gaat inno nog is wat izen denk ik ;)

trage werelden zijn er nu wel genoeg ....

DeletedUser10508

Gast

Bedankt voor de reactie! :)

Dus jullie horen het, heb je leuke ideeën, dan kan je die hier posten. Let wel op, Jimmy(=Voetballerke), het gaat hier (en in dit topic) vooral over het einde van Achilles. Dus hier post je dan ook beter je ideeën over hoe de wereld (zou) kunnen eindigen.

DeletedUser10534

Gast
Ik zou als einde misschien ww kiezen altijd leuk en heb je wat meer tedoen daarna gewoon de wereld stoppen het is nu wel een beetje laat voor ww maar ja....

DeletedUser10508

Gast
Ik neem aan dat dit ook een discussietopic is, dus ga ik ook lekker discussiëren.

@frep, WW's zijn voor (sommige) inderdaad leuke eindes, maar voor de meesten op deze heldenwereld zeker en vast niet, denk ik. Volgens mij zijn ze meer uit op één groot gevecht, "the last battle of Achilles". We zijn tenslotte allemaal Helden van een Heldenwereld, en dus verdienen we (wellicht) iets "spectaculairder" dan alleen WW's? ;)

DeletedUser1528

Gast
Waarom geen heldhaftige strijd tussen de beste (betere) spelers ?
Pas dan kan je als Held worden beschouwt op deze wereld.
En laat duidelijk zijn dat ik daar niet bijhoor , ik speel redelijk goed maar uiteindelijk zal ik de topspelers moeten lossen met al hun tricks.
Maar mijn spelplezier is er niet minder op.

DeletedUser10508

Gast
Dat zou ik niet doen. Ook ideeën zoals "de top 10 v/d ranglijst tegen elkaar" is ronduit belachelijk, iedereen gaat dan naar een top-10 alliantie willen etc...

DeletedUser1528

Gast
Dat zou ik niet doen. Ook ideeën zoals "de top 10 v/d ranglijst tegen elkaar" is ronduit belachelijk, iedereen gaat dan naar een top-10 alliantie willen etc...

Ja , waarom dan niet ?
De top 10 allianties tegen mekaar en zo een afvalrace starten.
De grote alliantie zijn bevoorrecht , maar dan bv een extra beetje moraal in hun voordeel laten werken + een extra beetje winst bij nachtelijke aanvallen. Zo moeten zij minder verlies gaan leiden in aanvallen en wanneer ze aangevallen worden.

Wil je een wereld spectaculair laten eindigen of als er persé een overwinnaar moet zijn , dan MOET dat in een strijd gebeuren en niet via iets passief als WW of dergelijke stupide uitvindingen.

GP is ook een basis om op terug te vallen maar dat vind ik iets te weinig.
Als je dat in rekening neemt , dan zou men er toch nog iets moeten bijnemen want dat alleen is maar magertjes om op te oordelen.

Armand0

Manticore
Mijn opmerking was niet heel serieus ;)

Al denk ik wel dat GP een belangrijkere rol moeten gaan spelen in de oplossing. Grote allianties etc, dat vind ik geen goede oplossingen.

Mensen kiezen ervoor om in een grote of kleine alliantie te zitten. Bij het huidige WW-eindspel hebben de grote allianties al het voordeel (kleinere allianties per definitie kansloos in de strijd om WW's), simpel omdat die meer GS ter beschikking hebben.

Ik geef de voorkeur aan een eindspel dat gebaseerd is op "goed" ipv op "grootste/meest massaal".

En ik heb geen idee hoe je dat in een eindspel kan verwerken. Maar dat zou er eens wat uitdaging in houden.

DeletedUser1528

Gast
Een top100 waarin er rekening wordt gehouden met GP + ranking.

Er wordt een extra klassement bijgehouden startende vanaf 0 en dan worden er met 3 zaken rekening gehouden :
1. Aantal steden overgenomen
2. Aantal gewonnen GP
3. Extra punten indien het een concurrent in de top 100 betreft

Zo ga je enorm spannende strijd aan indien het gaat over rechtstreekse concurrenten en enkel overnemen levert niet zoveel op want je gaat ook zelf veel moeten in de strijd werpen en niet rekenen dat een alliantielid je massa aan vuur gaat toewerpen.
Wil je hoog scoren ? Dan ga je het vooral zelf moeten doen zonder hulp binnen je eigen alliantie.
En dan ga je zien hoeveel top100 spelers er door de mand gaan vallen als geen hulp krijgen van alliantiegenoten want sommigen zijn maar zo sterk als hun massa-alliantie.

Hoe dan ook heb je wel het voordeel als er meerder goede spelers van eenzelfde alliantie in deze top100 zitten , want je kan er 15 van een ally hebben maar ook amper 1 en dan blijft het 15 tegen 1 .

Het is eigenlijk niet zo makkelijk om een goed eind te verzinnen want er speelt zoveel mee.

DeletedUser4645

Gast
Het mooiste zou wezen als Innogames alle overgenomen accounts er uit zou zeven ,zodat alleen de mensen die echt hun eigen prestaties op Achilles hebben neer gezet ,de finale kunnen spelen en alle mensen die mee gelift zijn op het succes van andere , gestopte spelers,er uit werden gezet.!
Maar dat is een UTOPIA

DeletedUser10508

Gast
Ik denk niet dat dit topic er was om over dingen te gaan praten die onmogelijk zijn... wat je zegt, Peos, is onmogelijk voor Innogames. Er zijn trouwens ook veel accounts, NIET met het support overgedragen, dus weet Innogames daar zo goed als niks van af. Laten we wel een beetje realistisch blijven...

Ook dat idee van Nico, ik weet niet zeker hoe Innogames dat allemaal zou moeten uitzoeken.

DeletedUser1528

Gast
Alles met cijfers is voor Innogames is heel makkelijk om uit te zoeken (zeker die met €-tekens ,als je begrijpt wat ik bedoel).
Ze maken nu al verschillende rankings , wat kan er dan moeilijk zijn om 2 rankings in verhouding samen te voegen ?

Als je ziet dat ze voor de "Olympiade" , pompoen-en kerstspecials allerlei zaken kunnen en een aparte ranking kunnen opmaken , dan moet dit zeker ook te doen zijn.

Ik vind Niels , dat je een beetje teveel Innogames verheerlijkt zoals een pup achter zijn baasje aanloopt ...

Innogames KAN veel meer dan we denken , je hoeft ze echt niet te verdedigen hoor , maar de vraag is WILLEN ze het ???
Elk bedrijf ziet maar naar 1 ding : de meeste €€€€€ met de minste inspanningen , dat is pure economie ... of het nu de bakker is of een schrijnwerker of Innogames , op het einde van de rit tellen "de dollars" ;)

Maar wat je zegt van die accounts , daar geef ik je gelijk in. Er zijn tientallen accounts die gewoon zijn overgedragen zonder de hulp van support , dus die zal men er niet kunnen uitfilteren.
Dat is dan weeral wat moeilijker en ga je waarschijnlijk onterecht spelers verwijderen en anderen onterecht in het spel laten.

Trouwens , als ik nu bijvoorbeeld bij mijn vriendin ga wonen en speel op een andere pc , dan heb ik verschillende "adressen" in hun bestand en kunnen ze mij "onterecht" er ook uitnemen.

Al is dat "onterecht" ook niet juist want FoxBelgium was oorspronkelijk niet van mij.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10508

Gast
Alles met cijfers is voor Innogames is heel makkelijk om uit te zoeken (zeker die met €-tekens ,als je begrijpt wat ik bedoel).
Ze maken nu al verschillende rankings , wat kan er dan moeilijk zijn om 2 rankings in verhouding samen te voegen ?

Als je ziet dat ze voor de "Olympiade" , pompoen-en kerstspecials allerlei zaken kunnen en een aparte ranking kunnen opmaken , dan moet dit zeker ook te doen zijn.

Ik vind Niels , dat je een beetje teveel Innogames verheerlijkt zoals een pup achter zijn baasje aanloopt ...

Innogames KAN veel meer dan we denken , je hoeft ze echt niet te verdedigen hoor , maar de vraag is WILLEN ze het ???
Elk bedrijf ziet maar naar 1 ding : de meeste €€€€€ met de minste inspanningen , dat is pure economie ... of het nu de bakker is of een schrijnwerker of Innogames , op het einde van de rit tellen "de dollars" ;)

Inderdaad, het zal altijd om geld gaan en inderdaad, Innogames kan meer uitzoeken dan wij denken, en zoals jij al vroeg: Willen ze het?
Wel, ik denk van niet. Ze hebben nu al genoeg werk, en om dan nog is voor elke heldenwereld op elke market (zo worden ze genoemd, je hebt bv: Grepo.nl/fr/de/it/...) dan kunnen ze lang bezig zitten. Wij hebben nu, denk ik, als één van de enigste werelden die toch iets te zeggen hebben over hun einde (zie werelden met WW's), dus als we nu iets "redelijkere" ideeën posten heeft het natuurlijk meer slaagkans.

Bovenaan