• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Evolutie Achilles

DeletedUser1528

Gast
Het klopt dat er in dit spel veel werk wordt gestoken , jammer genoeg met de soms meest stupide updates en nieuwe "prulletjes".

Een einde moet spectaculair zijn anders is het geen "einde".
Als een film bij mij geen leuk eind heeft , dan is gans de film een flop , hoe goed het begin en het middenstuk mogen zijn.

Hoe het echt moet eindigen weet ik zelf niet , maar we hebben toch al enkele zaken aangehaald wat zou kunnen.
Hopelijk komen ze met een leuk verhaal om deze wereld te laten eindigen want die WW's was toch pure nonsens.

Laat Innogames maar nadenken , zij worden er voor betaald... ik niet :)

DeletedUser9408

Gast
nog steeds niks nieuws blijkbaar.

dan zal achilles wel doorgaan totdat de 300 spelers worden bereikt.

DeletedUser9408

Gast
nee, maar in een maand of twee moet je toch wel heel wat kunnen bedenken...

DeletedUser10508

Gast
Wie zegt dat ze niks bedenken? Waarschijnlijk willen ze nog geen (bijna) afgewerkte plannen al lekken. En bovendien, wees blij, je kan m'n steden langer bezoeken. :)

DeletedUser9408

Gast
zoals het bezoekje van afgelopen nacht? zou je er daar meer van willen?

DeletedUser10508

Gast
Is een prachtige actie, en van mij mag je er meer doen hoor. Wel spijtig dat je de KOLO stuurt om 5u, en mij aanvalt om 3u.

DeletedUser9408

Gast
anders was die er niet ingekomen met zo'n lange vaartijd. ik wilde gelijk 2 steden op dat eiland. nog een paar uur en ik heb er 2:p

DeletedUser15285

Gast
Idee over WW

Ik neem aan dat dit ook een discussietopic is, dus ga ik ook lekker discussiëren.

@frep, WW's zijn voor (sommige) inderdaad leuke eindes, maar voor de meesten op deze heldenwereld zeker en vast niet, denk ik. Volgens mij zijn ze meer uit op één groot gevecht, "the last battle of Achilles". We zijn tenslotte allemaal Helden van een Heldenwereld, en dus verdienen we (wellicht) iets "spectaculairder" dan alleen WW's? ;)

inderdaad we hebben niks voor niks gevochten in de vorige werelden ik wil iets zoals het bezitten van 5 volledige Oceanen of meer maakt niet ui iets strijlustig iets waar ik als mijn pc achter zit niet in slaap van val door grondstoffen te deponeren in die stomme ww's

Das mijn mening

DeletedUser4382

Gast
kom eens met een goed einde. want deze wereld heeft wel zijn beste tijd gehad.

DeletedUser1528

Gast
Goh , dat vind ik niet.
Eigenlijk begint het nu pas op bepaalde plaatsen doordat er meer afscheuringen komen door spelers die zelf een alliantie oprichten.
En ook gaan de gevechten op sommige plaatsen er ook heviger aan toe.
Wat heb ik 2x aangehaald ? Plaatsen ....
Veel hangt af waar je ligt en wat (en vooral wie) er rond je ligt.

Mijn verhuis van OC54/64 naar OC55 destijds was voor mij een groot succes , zo zie ik het en misschien wel idee voor andere spelers.
Verhuis eens naar een alliantie waar je totaal geen banden mee hebt en dat in een totaal vreemde omgeving en ongekende spelers.
Je geeft stad per stad weg en je vraagt 10 steden aan je nieuwe ally (interne overnames) om te starten en dan begin je met te veroveren en vervangt al jouw oude steden door steden in je nieuwe ligging.
Vind ik persoonlijk wel een aanrader !

Armand0

Manticore
Steeds weghoppen van je vrienden (en tegenstanders) moet maar net je ding zijn. Denk dat de meesten er meer plezier uit halen om ergens met wat vrienden te chillen ;)

Denk dat je het op elke plaats interessant kan maken, ligt maar net aan je eigen input. Op sommige plaatsen zal je er wat meer moeite voor moeten doen, op andere gaat het wat meer vanzelf.

DeletedUser1528

Gast
Uiteraard ligt dit enkel aan jezelf als je het saai gaat vinden.
Daar moet je zelf iets aan gaan doen dan , mijn tip is maar MIJN tip , er zijn nog zoveel dingen die alles wat leven in blazen.
Je kan ook weghoppen met een paar vrienden ipv alleen als je de huidige vijanden beu bent.

Als je Grepo saai gaat vinden , ligt dat voor 75% bij jezelf ...

DeletedUser4382

Gast
klopt. ik vind het spel saai worden... daarom is jonfanta die ik was er niet meer.... .. ik wens jullie veel plezier nog hier... en wie weet tot ooit... deze strijder begraaft zijn bijl, wat hij al lang geleden deed... er zijn boeiendere dingen in het leven .....

Laatst bewerkt door een moderator:

Armand0

Manticore
klopt. ik vind het spel saai worden... daarom is jonfanta die ik was er niet meer.... .. ik wens jullie veel plezier nog hier... en wie weet tot ooit... deze strijder begraaft zijn bijl, wat hij al lang geleden deed... er zijn boeiendere dingen in het leven .....

Mee eens haha ;)

DeletedUser1528

Gast
Jammer dat jullie stoppen , veel succes in alles wat jullie doen.
In het spel hadden we wel eens een conflict(je) , maar al bij al , het was maar een spel.
Het gaat jullie goed !

Bovenaan