• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Extra gebouwen, oud overnamesysteem

DeletedUser21792

Gast
Welke extra gebouwen worden aangeraden bij een oud overnamesysteem?
Voor aanvalsstad en verdedigingsstad
 
Altijd badhuis en voornamelijk godsbeeld, incidenteel orakel of handelskantoor. Aanvalsstad of verdedigingsstad heeft hier geen invloed op, ligging wel.
 

DeletedUser26261

Gast
Aanval
Ik persoonlijk zou zeker een badhuis nemen, zodat je meer inwoners heb.

De andere kant van de extra gebouwen (rechts) is heel verschillend... daar moet je echt kijken hoe je wilt gaan spelen. Al doe je alle muren naar level 1 (wat voor de hand ligt met oud veroversysteem, dan is het niet handig om een toren te maken. Dus als je met lage muren levels speel kan je beter kiezen uit: Godenbeeld, Handelskantoor of orakel. Je kan zelf beste uitzoeken wat jij graag wilt hebben... alles heeft een voordeel :)

Ik persoonlijk kies voor het godenbeeld, op oud systeem bouw ik graag mytische eenheden.

Verdediging
Ik persoonlijk zou zeker een badhuis nemen, zodat je meer inwoners heb.

Ook in dit geval kan je ervoor kiezen om ook in je verdediging stad voor een lage muur te kiezen... als je dat doet dan heb je dezelfde keuzes als bij een aanvalsstad.

Doe je de muur upgraden naar level 25 adviseer ik een toren.

Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben, heb je nog meer vragen? Stuur dan gerust een persoonlijk bericht of laat het weten onder dit deel van het forum.
 
Bovenaan