• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Extra steden, waar?

DeletedUser

Gast
Ik kan bijna beginnen aan het veroveren van nieuwe steden. maar wat is slim om te veroveren. kan je beter op je eigen eiland blijven? of op een ander eiland met boerendorpen? of op een nieuw eiland zonder boerendorpen?
help me, aub ook argumenten



ik heb hem al verplaatst, deze mag gewist worden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10434

Gast
Ik kan bijna beginnen aan het veroveren van nieuwe steden. maar wat is slim om te veroveren. kan je beter op je eigen eiland blijven? of op een ander eiland met boerendorpen? of op een nieuw eiland zonder boerendorpen?
help me, aub ook argumenten

Geziene dit onderwerp eigenlijk op een ander forum moet zijn (Vragen en Hulp), ben ik zeker bereid te antwoorden.Aangezien het je 1e stad is (want je "kunt bijna beginnen met veroveren") zou ik je stad op hetzelfde eiland houden en zo steeds een stukje verder gaan. Zo begin je op je eigen eiland, ga je door naar een ander eiland met boerendorpen en uiteindelijk bij eilanden zonder boerendorpen, van makkelijk naar moeilijk, zo leer je het best.

Grz,
Aschwin

EDIT: Dit antwoord is mijn eigen redenatie, dus wat ik denk, dat zegt nog niet dat het de juiste optie is :p xD.
 
Bovenaan