• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fifa 15

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16774

Gast
Ik ben ook een Limburger, maar dan het échte Limburg, dat in Nederland, waar VVV-Venlo speelt. Meteen waarom Fifa 15 noob is, daar zit geen VVV in :(

Weet je dat het Belgische Limburg groter is? Dus dat is het echte Limburg ;)
 

DeletedUser13380

Gast
Ik ben ook een Limburger, maar dan het échte Limburg, dat in Nederland, waar VVV-Venlo speelt. Meteen waarom Fifa 15 noob is, daar zit geen VVV in :(

Moet je eens goed kijken aan wat dat ligt. :p Niet aan Fifa. ;)

Ik verstond het ook helemaal en ik ben een Limburger :)

Ja, maar jij moet daar wel een uuuuuuuur over nadenken. :O

Na TOTY als de markt in elkaar zakt neem ik dit team :

Casillas (dm)
Alba (cv) - ramos (cv) - alves (cv)
Pedro (IF) (lm) - Iniesta (cm) - Silva (IF 89) (cam) - Modric (cm) - Bale (rm)
Aguero (sp) - di maria (sp)

Teamgeest van 95 kost me 2,1 miljoen maar ik heb Bale al die ik toch niet kan verhandelen en heb nu al 300k. De overige 1.1 miljoen koop ik via een site ;p

Goede voornemes. :p
 

DeletedUser23053

Gast
Dit bewijst niet alleen de onjuistheid van jouw stelling, maar ook de laagheid van jouw niveau.

Jij had het over de grootte van Limburg, dat Belgisch Limburg beter was dan Nederlands Limburg, omdat Belgisch Limburg groter was.
Vervolgens gebruik ik als argument dat Nederland groter is dan België, krijg ik dit?

Op Wikipedia staat Limburg (Nederland) trouwens boven Limburg (Belgische Provincie), zegt genoeg toch?
 

DeletedUser16774

Gast
Jij had het over de grootte van Limburg, dat Belgisch Limburg beter was dan Nederlands Limburg, omdat Belgisch Limburg groter was.
Vervolgens gebruik ik als argument dat Nederland groter is dan België, krijg ik dit?

Op Wikipedia staat Limburg (Nederland) trouwens boven Limburg (Belgische Provincie), zegt genoeg toch?

Dat zegt helemaal niets, die pagina zal gewoon wat meer geopend zijn. Laten we nu trouwens weer ontopic gaan.
 

DeletedUser21806

Gast
Moet je eens goed kijken aan wat dat ligt. :p Niet aan Fifa. ;)



Ja, maar jij moet daar wel een uuuuuuuur over nadenken. :O



Goede voornemes. :p

Haha zijn geen voornemens hoor, duurt nog 2 weken ongeveer tot TOTY en dan koop ik het, geld ligt al klaar. Als ik het nu al koop wordt het te moeilijk om geen packs te kopen
 

DeletedUser

Gast
Ik speel geen FUT of iets. enkel speltype carriere. ATm bij Stoke City
 

DeletedUser20113

Gast
fifa 15 is een topspel, speel het vaak genoeg.

mijn fut team was vanmiddag:
opstelling 3-5-2
gk: lopez (if)
cb: piqué, ramos, chiellini (if)
cm: iniesta, vidal (if)
lm: neymar
rm: cuadrado
cam: pogba (if)
sp: tevez (if,86) higuain (motm)

ik vind dit team echter niet fijn en heb het weer verkocht, wat voor een team zal ik nu gaan maken? enige suggesties? zal zo'n 2 miljoen coins hebben.

en op welke console spelen jullie fifa?
 

DeletedUser21806

Gast
fifa 15 is een topspel, speel het vaak genoeg.

mijn fut team was vanmiddag:
opstelling 3-5-2
gk: lopez (if)
cb: piqué, ramos, chiellini (if)
cm: iniesta, vidal (if)
lm: neymar
rm: cuadrado
cam: pogba (if)
sp: tevez (if,86) higuain (motm)

ik vind dit team echter niet fijn en heb het weer verkocht, wat voor een team zal ik nu gaan maken? enige suggesties? zal zo'n 2 miljoen coins hebben.

en op welke console spelen jullie fifa?

Zou dit team maken als ik jou was :

Courtois

Luis - kompany - Koscielny - walker
Hazard - toure - Di maria - rooney (if) - sanchez
Aguero
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan