• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Film

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser20586

Gast
National Treasure is ook wel een leuke film. Het gaat over een tempeliersschat, die Ben Gates (Nicolas Cage) probeert te vinden.
 

DeletedUser

Gast
Downloaden? Die komt elke week op tv zowat :| Als je die nog niet gezien hebt...
 

DeletedUser20586

Gast
Enige slechte aan 2 was dat de vijand met ze mee gaat, net als in 1.
Ja dat is idd best vreemd. Maar ze hadden Gates toch nodig om de schat te vinden? Als ze bij de schat waren, had de vijand ze wel neer kunnen schieten.
 

DeletedUser19689

Gast
National Treasure is inderdaad wel een aangename film, alleen jammer dat Nicolas Cage de hoofdrol vertolkt.
 

DeletedUser20586

Gast
Ik had liever een vrouw in de hoofdrol gezien, een mooie bij voorkeur :p

Al is Diane Kruger ook heel knap :)
 

DeletedUser19689

Gast
Gisterenavond Argo gekeken. Echte aanrader. Het is geïnspireerd op waargebeurde feiten, dus dat is ook wel eens mooi meegenomen vind ik persoonlijk.

Militanten bestormden de Amerikaanse ambassade in Teheran op 4 november 1979 als vergelding omdat Amerika de pas afgezette sjah asiel had gegeven. Meer dan 50 personeelsleden van de ambassade werden gegijzeld, maar zes konden ontsnappen en zich verbergen in het huis van de Canadese ambassadeur Ken Taylor. Doordat niemand dit wist, begon het Ministerie van Buitenlandse Zaken van de VS manieren te zoeken om de zes uit Iran te krijgen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Die film had ik ook laatst gezien, was een spannend verhaal maar toch zag je (met name bij de scene bij het vliegveld) dat het was geromantiseerd. Gelukkig kon dat de pret niet drukken.
 

DeletedUser19689

Gast
Die film had ik ook laatst gezien, was een spannend verhaal maar toch zag je (met name bij de scene bij het vliegveld) dat het was geromantiseerd. Gelukkig kon dat de pret niet drukken.

Natuurlijk is het geromantiseerd. Historisch gezien klopt die film ook voor geen meter. De CIA had er minder mee te maken dan ze in die film laten uitschijnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan