• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Film

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Je gaat toch geen film op tv kijken, kom nou. Dan heb je elke 10 minuten reclame.
 

DeletedUser

Gast
Je gaat toch geen film op tv kijken, kom nou. Dan heb je elke 10 minuten reclame.

niet iedereen heeft een DVDspeler of een pc die dat aankan xp (en geld om films te kopen)
en mijn pc flipt ook als ik het met van die illegale websites probeer
 

DeletedUser23528

Gast
Ik zou graag een nieuw onderwerp willen starten, namelijk over de film.

Aan welke filmgenres geven jullie de voorkeur? Is dit actie, komedie en wat andere dingen waar ik de naam niet van weet
Welke zijn je favoriete films? Lord of the rings&The Hobbit, gewoon leuke films, goed verhaal etc
Welke films vind je waardeloos? Van die romantiekerige films, zie de lol er niet van in om het te kijken
Wie vind je een uitstekende acteur en/of actrice? Geen, ik weet nauwelijks namen van acteurs...
Welke acteur en/of actrice vind jij dat beter verdwijnt van het witte doek? Geen, ik weet nauwelijks namen van acteurs
Heb je enige bewondering voor een bepaalde regisseur en/of regisseuse? Geen.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Nu dit toch een bump heeft gekregen, kan ik er maar gebruik van maken om even mijn ideeën over de filmwereld op een rijtje te zetten.
Ik hou van komische films en er mag graag wat actie bij zitten. Verder vind ik de acteurs zeer belangrijk. Als ik een acteur leuk vind, zal ik vast en zeker meer dan 1 film van hem of haar leuk vinden. De onderstaande acteurs die ik aanhaal, zijn ook meteen mijn lievelingsacteurs :)
Films van Jackie Chan (Shanghai Noon, Shanghai Knights, The Forbidden Kingdom,...) zijn films waar ik dol op ben. Ook Johnny English of andere komische films van Rowan Atkinson zie ik graag.
Films met Johnny Depp (Pirates of the Caribbean, Alice in Wonderland, The Lone Ranger, The Tourist,...)
Films met Robin Williams (Hook, Mrs Doubtfire, Patch Adams, Night at the Museum, The Big Wedding...)
Ik mag ook bijna alle acteurs van James Bond niet vergeten (vooral Pierce vond ik geweldig in de reeks films)
Fantasyverhalen horen ook absoluut bij mijn lievelings. Harry Potter vond ik het mooist. Ik vind het een verhaal dat me amuseert, intrigeert, maar ook op emotioneel vlak kan raken (niet dat ik zit te huilen natuurlijk). Ik vind het een zeer sterk verhaal en J.K. Rowling is niet zuinig geweest met haar doodvonissen. :p
The Lord of the Rings en The Hobbit zijn ook mooie klassiekers. Ik kijk al uit naar wanneer het laatste deel van The Hobbit in de cinemazalen zal verschijnen.
Ook films met een vleugje geschiedenis wil ik niet missen (ik denk aan Troy, the Gladiator, ..)
Ten slotte ben ik een grote fan van musicals. Films als Mamma Mia! of Les Miserables zet ik ook zeer graag eens op.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser19689

Gast
De laatste tijd nog eens wat tijd gehad om wat films te bekijken:

Do's:
-We're the Millers: Komedie over een man die drugs moet smokkelen over de grens en daarom een nep familie samenstelt zodat ze niet verdacht lijken
-Tomorrow, When the war begun: Gaat over jongeren die besluiten te kamperen op een afgelegen pek, dan breekt plots een oorlog uit (Australische film)
-The Hobbit

Dont's:
-This is the end: Celebraties zitten op een feestje, plots breekt de hel los.
 

DeletedUser

Gast
We're the Millers is inderdaad een aanrader ;)

Tommorrow, When the war begun zal ik zo kijken.
 
avengers.jpg


Recensie; Avengers: Age of Ultron--SPOILER ALERT--

Reilhalzend keek ik uit naar het tweede deel van de Avengers, deel 1 was zeer goed bevallen, ook al zaten er gaten in het script die zo groot waren als de wormhole in deel 1.De humor, actie en interactie spatten van het scherm af.
Nu deze film, ten eerste ben zeer teleurgesteld in het verhaal, wat een slappe superschurk zeg, echt een gaapfestijn,ten tweede er wordt niet echt goed gebruik gemaakt van de helden die aanwezig zijn.

Ze gooien er nog wat nieuwe helden bij zoals *** en **** en ook ****(vermeld ik niet om de kijkers niet al te veel in te lichten), erg verwarrend allemaal, wat wel een glimlach gaf op mijn gezicht was het gevecht tussen de Hulk en de Hulkbuster(Iron Man), het duurde te kort dit gevecht.Ook de uitstapjes die de helden dan wel of niet vrijwillig doen slaan nergens op.

Wat dachten ze bij Marvel om snel te kunnen cashen, ik zelf had toch iets anders voor ogen met Ultron en conshorten, wat een aanfluiting zeg, al met al duurt de film ook te lang door dit geneuzel
Al met al een teleurstelling, mezelf herpakken en wachten op het derde deel:Civil War.

Mijn oordeel:
Verhaal:6
Setting:6
Actie:6
Superschurk:4
Nieuwe helden:7

Ik zou wachten tot deze op dvd verschijnt en niet het geld betalen voor een bioscoopkaartje.
 

DeletedUser20586

Gast
avengers.jpg


Recensie; Avengers: Age of Ultron--SPOILER ALERT--

Reilhalzend keek ik uit naar het tweede deel van de Avengers, deel 1 was zeer goed bevallen, ook al zaten er gaten in het script die zo groot waren als de wormhole in deel 1.De humor, actie en interactie spatten van het scherm af.
Nu deze film, ten eerste ben zeer teleurgesteld in het verhaal, wat een slappe superschurk zeg, echt een gaapfestijn,ten tweede er wordt niet echt goed gebruik gemaakt van de helden die aanwezig zijn.

Ze gooien er nog wat nieuwe helden bij zoals *** en **** en ook ****(vermeld ik niet om de kijkers niet al te veel in te lichten), erg verwarrend allemaal, wat wel een glimlach gaf op mijn gezicht was het gevecht tussen de Hulk en de Hulkbuster(Iron Man), het duurde te kort dit gevecht.Ook de uitstapjes die de helden dan wel of niet vrijwillig doen slaan nergens op.

Wat dachten ze bij Marvel om snel te kunnen cashen, ik zelf had toch iets anders voor ogen met Ultron en conshorten, wat een aanfluiting zeg, al met al duurt de film ook te lang door dit geneuzel
Al met al een teleurstelling, mezelf herpakken en wachten op het derde deel:Civil War.

Mijn oordeel:
Verhaal:6
Setting:6
Actie:6
Superschurk:4
Nieuwe helden:7

Ik zou wachten tot deze op dvd verschijnt en niet het geld betalen voor een bioscoopkaartje.

SPOILER ALERT!!
Ik ben het niet helemaal met je eens. Er is weliswaar sprake van een wel heel erg cliché super-schurk, maar de verhaallijn is zeer modern (veel computers en ander digitaal geneuzel). Ook was de film snel en vol met actie. Toch is het zo dat het verhaal op zich niets voorstelt. Het gebruikelijk goed/kwaad verhaal. Alles loopt lekker, er wordt een groep schurken geïntroduceerd, het gevecht begint, kwaad lijkt te winnen, maar uiteindelijk kan goed toch zegevieren.
Wat "nieuw" is in het goed/kwaad genre, is dat een tweetal dat eerst als "badguys" wordt afgeschilderd, overloopt naar de goede kant en zo helpt om goed te laten winnen. Het overlijden van 1/2 van het tweetal deed wel pijn aan het eind van de film, omdat je veel sympathie op hebt gebouwd. Ook is de schurk vernieuwend, vooral omdat de Avengers zelf hebben meegeholpen met het creëren hiervan.
Al met al geef ik een 6,5.
Voor een doorsnee superhelden-actiefilm met wat nieuwe aspecten is het een zeer goede film, maar het is niet echt het neusje van de zalm, zoals KingSpartacus ook zei.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan