• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Film

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22793

Gast
Oh pls, Ultron was een van de betere bad guys.

Dit.
Het feit dat ze 'm elke keer sloopte en dat ie steeds in een andere ventje ging was geweldig.
Hij was eng, slim en moeilijk te verslaan. Dat zijn de eigenschappen die elke villain hoort te hebben.
Enige nadeel was dat ie weinig in beeld kwam, maar dat ligt aan de schrijvers.

Al met al een teleurstelling, mezelf herpakken en wachten op het derde deel:Civil War.
Ik zou wachten tot deze op dvd verschijnt en niet het geld betalen voor een bioscoopkaartje.

Civil War zal de nieuwe Capt. America film zijn waar die tegen Iron Man zal strijden.
Nieuwe Avengers komt pas weer in 2018 en wordt verdeeld in 2 films.

Daarnaast overdrijf je wel erg. Ik heb 'm zelf ook in de bios gezien en vond hem erg vermakelijk. Je moet niets anders dan een luchtige geweldige actie film verwachten van Marvel, daar hebben we DC voor.

Ik vind raten onzin, aangezien films labelen geen nut heeft. Ze zijn gewoon aan te raden of niet en Avengers: Age of Ultron moet je zien.
 
https://www.youtube.com/watch?v=cdLl1GVjOrc

MAD MAX-FURY ROAD

Ik had me zeer verheugd op deze film, heeft me eigenlijk wel vermaakt, ben een fan van Mad Max met Mel Gibson, Tom Hardy doet t echt niet slecht dus waardig opvolger van Mel.
Het verhaal was in het begin wel even wennen, het gaat om een soort van Warlord die de dienst uitmaakt, Max wordt gevangen genomen en dit is het begin van een zeer stevige actiefilm.
De achtervolgings scenes zijn echt van een hoog niveau en het lijkt af en toe een mengeling van de achtervolgings scene van deel 3 Mad Max beyond Thunderdome en van deel 2, de aanwezigheid van Charlize Theron maakt ook een hoop goed!
Deze film krijgt van mij een 8-!

ACTIE:8
ACTEURS:8
VERHAAL:7,5
BAD GUY:8
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan