• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen FireFlies

DeletedUser9889

Gast
Header fireflies 2.png


Hoi iedereen,

NeptunusII en ik (Odypous) hebben besloten om samen te gaan werken met onze Pictureshops (Tunus Pictureshop en Odystore). We hebben besloten om een geheel nieuwe shop op te richten genaamd Fireflies. We hopen met dit project weer veel mensen blij te maken. Ik zal voornamelijk video's doen en NeptunusII zal de foto's doen. Hier alles even op rijtje wat je bij ons kan aanvragen. Er worden voornamelijk foto's trouwens aangevraagd. Maar een grote alliantie hoeft zich niet schuldig te voelen voor een filmpje!



Videos.png


Nog niets

Tutorials

Nog niets


Images.png


Tutorials

Nog niets

(Je kunt naast de door ons bedachte tutorials ook tutorials aanvragen over een ander plaatje. We hopen zo goed mogelijk te achterhalen hoe deze is gemaakt en hier posten)



Requests.png


Jelgan(AVA)
plaatje: 120x120
tekst: Jelger ♥ Ashyla
render: /
stijl:Liefde
kleuren: Licht en opvallend

Marc200(AVA)
plaatje: 160x160
tekst: Marc200
render:
stijl:Game / Dieren
http://planetrenders.net/images/thumbs/bigcat.png
http://planetrenders.net/images/thumbs/elephants.png
kleuren: Licht

tomiboyy(AVA)
plaatje: 180x1
tekst: tomiboyy
render:
http://209.160.33.72/ds_img_direct.php?i=firelion_3.jpg&t=8&d=193blnskel&x=360&y=480&l1=691&l2=812
stijl:/
kleuren: Naam in zwart

Njitram2422(AVA)
plaatje: 180x180
tekst: Njitram2422 en -Gladiator-2
render:iets stoers en moois wat ook een beetje bij grepolis aansluit
stijl:vurig, aandachtstrekkend, mooi, spectaculair, strijd
kleuren: lekker felle kleuren en mag ook wel een beetje donker zijn!



Gallery.png


Hier zijn onze plaatjes en videos gescheiden:

Odypous.png



NeptunusII.png



 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Klinkt hardstikke leuk! Ik zat er al aan te denken om een plaatje aan te vragen. Maar ik dacht dat mensen geen plaatjes meer zouden maken voor de lol. Op de meeste spellen worden er dingen voor gevraagd. Is dat hier ook het geval?
 

DeletedUser

Gast
ik zou graag een plaatje aanvragen

ingame plaatje 240\180
tekst er in Asherali
render iets vrouwlijks
kleuren lichte kleuren :)

als er meer gezegd moet worden vraag maar raak

Klinkt hardstikke leuk! Ik zat er al aan te denken om een plaatje aan te vragen. Maar ik dacht dat mensen geen plaatjes meer zouden maken voor de lol. Op de meeste spellen worden er dingen voor gevraagd. Is dat hier ook het geval?
nope volgens mij niet ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9889

Gast
Klinkt hardstikke leuk! Ik zat er al aan te denken om een plaatje aan te vragen. Maar ik dacht dat mensen geen plaatjes meer zouden maken voor de lol. Op de meeste spellen worden er dingen voor gevraagd. Is dat hier ook het geval?

tuurlijk! Het is helemaal gratis!
 

DeletedUser

Gast
Ik wil graag een forumplaatje en signature aanvragen.
De grootte: forumplaatje(max. 120 x 120) / signature (max 500 x 100)
tekst: reflux (lichte tekst)
kleuren: donker (als het kan rood?)
Style: Anime
Render: mangastyle (iets wat jullie goed kunnen gebruiken, zelf vind ik naruto gaaf. Anders misschien bleach). Als dit niet te doen is, mogen jullie me verassen!

Het zou leuk zijn als ik een forumplaatje en signature in dezelfde style heb. Dan past het allemaal bij elkaar. Ik vind het een leuk idee van jullie!
 

DeletedUser

Gast
wooow die is schattig <3
als het niet teveel moeite is kan die ook in een forum pic en sig verwerkt worde.

nou ik hoor hett wel alvast bedankt
 

DeletedUser12972

Gast
Nice jongens! Ik heb ook wel een niew IG plaatje nodig :p

1. De grootte: ingame profielplaatje: 240 x 180
2. De speler/stamnaam die erop moet komen: Vertual Lord
3. De kleuren die je graag wilt: vb: Blauw,groen,paars
4. Soort style plaatje: vb: Anime / game / abstract ---> kies maar ;)
5. Render:
veigar.jpg
en
Shaco4.jpg

6. Deadline: datum / tot wanneer ik een mooie zie
7. Favoriet tot nu toe: /

Veel succes ;)
De spoilers moeten niet deze zijn, maar als je niets vind zijn deze toch erg leuk :p
 

DeletedUser

Gast
Ik vind ze prachtig. Er is 1 klein dingetje (laten we zeggen groot). Er staar Ruflex ipv Reflex in mijn signature. Verder vind ik ze prachtig! Bedankt! Kunnen jullie de tekst voor mij nog aanpassen?
 

DeletedUser9889

Gast
tuurlijk, ik pas het even aan. Het plaatje zal worden veranderd in mijn vorige post!

Hier trouwens de volgende plaatjes:

AsheraliFAVA.png


AsheraliSig.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
ik krijg mijne niet goed opgeslagen want anders komt dat scherm mee
kun je ze anders in een PM sturen
alvast tnx
 

DeletedUser12972

Gast
Ik hoop het! Ik denk het wel. Kun je me de namen van de personen op de renders zeggen?

bedoel je de tekst of de hoe die mannetjes heten?

de tekst de erop moet: Vertual Lord
de eerste render heet veigar en de tweede shaco
 

DeletedUser

Gast
Odypous (En Neptunus ook), let op de bestandsgrootte. De forumava voor Reflux is bijvoorbeeld 26kb, maar een afbeelding mag maar 19,5kb zijn. Als je een groter plaatje uploadt wordt het door de forumsoftware gecomprimeerd, waardoor het een lage kwaliteit krijgt, zoals je nu bij Reflux kan zien. Als je bij ps kiest voor "Opslaan voor web en devices" kan je de bestandsgrootte mooi beperken tot het aan de vereisten voldoet.

De max voor een signature is 24,4kb, en die voor Reflux is nu ~42kb. Ook deze zal dus lelijk worden als je 'm uploadt.

Hoe dan ook, veel succes met de shop.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Lijkt dit je wat?

2mwwm4g.png


En ook hier geldt dat aanpassingen mogelijk zijn!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9889

Gast
Heel erg Bedankt voor de tip Leones. We zullen dit in de toekomst doen! Als Reflux een beter plaatje wilt, moet hij dat nog maar vragen!
 

Noorddam

Harpij
Jullie krijgen het al druk ;)
Ik zou ook graag 2 plaatjes willen:

De eerste:

Ingame profielplaatje plaatje
Naam die erop moet komen: Noorddam
Het zou iets lichts moeten zijn. Niet de donker.
Voor de rest mag het helemaal geimproviseerd worden. Ik geef liever geen voorbeelden ofzo omdat ik liever een plaatje heb dat volledig door jullie gemaakt is ;)

2de plaatje:

Forumplaatje
Naam die erop moet komen: Noorddam
Kleuren: Rood,... of blauw, groen,....
Ook dit mag voor de rest helemaal zelf gekozen worden.

Alvast bedankt,
Noorddam
 
Bovenaan