• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen FireFlies

DeletedUser

Gast
Ik snap ze wel :)

njitram:

2r4pnhk.png


Heb je deze al gehad vertual:

f0vwix.png
 

DeletedUser

Gast
Er is momenteel geen jullie. Ody is weer eens verdwenen en ik mag alleen alles bedenken dus...

Ik zal nu proberen er een paar te maken maar ik kan niet zeggen hoeveel.

PS: Genade die van jou is nogal moeilijk. Ik zal men best doen maar ik kan niet garanderen dat ik dat allemaal kan.

NeptunesII ik snap je helemaal :) sorry voor het beetje opdringen ;)
 

DeletedUser

Gast
Nadat iemand mijn plaatje zag, wou hij er ook een. Sorry als je het nu druk krijgt zonder ody.

In-game profielplaatje.
240x180
Naam: Robinos99
Style:

Bekijk bijlage 207
(Dan Robinos99 i.p.v. MaffiaII)
 

DeletedUser

Gast
Geen plaatjes meer?

Worden er nog plaatjes gemaakt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Indien er nog plaatjes gemaakt worden, heb ik een aanvraag ;):

Grootte: 240x180 pixels
Tekst: Gewoon m'n in-game naam: "Lefebure".
Kleuren: Graag een donkere achtergrond die wordt opgelicht door een vuur ofzo. Met een leuk actiefiguurtje op de voorgrond die de brand heeft aangestoken ofzo. :)
Thema: Vuur, warmte, actie, ...
Render: Maakt niet uit, gewoon een spannend plaatje ;)

Alvast bedankt!
 

DeletedUser8196

Gast
scaled.php


arbeidstijd : 6.5 minuut

amateur van beroep..maar heb je alvast wat :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser12415

Gast
Ik zou graag een plaatje willen aanvragen, ik laat je vrij, alleen moet het gaan over protectors (de alliantie naam)
Het moet een alliantie logo zijn.
 

Noorddam

Harpij
Waarschijnlijk had Tunus dit topic het liefst in de vergetelheid laten duiken maar ik ben toch benieuwd of Ody terug is en/of er weer plaatjes gemaakt worden.
 

DeletedUser

Gast
Noorddam heeft gelijk. Ik zou er graag mee verder doen maar aleen is dat niet te doen. Ik heb meer schoolwerk en was het beu om plaatjes te maken voor eendagsvliegen. Als je echt een plaatje wil bv voor een topally of als je een topspeler bent f een forumpic nodig hebt dan mag je een pm sturen.
 
Bovenaan