• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen FireFlies

DeletedUser

Gast
Tsjonge, deze 'shop' ziet er behoorlijk professioneel uit! :D
Ik wil eens een keer iets engs uitstralen. Vandaar deze aanvraag.

Ik zoek een ingame profielplaatje, dus 240 x 180 max. In het plaatje staan het hoofd en de bovenkant van de romp van een persoon in een zwart harnas (het gezicht is niet bedekt), maar omdat het plaatje zo donker is, zie je maar enkele onderdelen echt. De rest zie je niet, of je ziet alleen de contouren ervan. Duidelijk zie je:
-De ogen, die gelig of rood zijn.
-De handen (in harnas), die vóór de kin tegen elkaar aan in bidhouding staan en van opzij worden beschenen.
De kleuren die ik graag wil zijn zwart en geel of rood. Ik heb liever dat er geen tekst in het plaatje staat; alleen de afbeelding zelf voldoet. Ik heb geen deadline. Stel je voor zeg, 't is vrijwilligerswerk.
Bij nader inzien: Het is handig als dit vóór de start van wereld Upsilon af is.

DeletedUser

Gast
Hallo,

ik zou graag ook een plaatje aanvragen:

Ik wil graag een forumplaatje en signature aanvragen.
De grootte: forumplaatje(max. 240 x 180) / signature (max 500 x 100)
tekst: bartja01 (lichte kleuren)
kleuren: rood, misschien paars?
Style: Iets met auto's als het zou lukken
Render: Mag wel iets stoers hebben.

Alvast bedankt!

DeletedUser

Gast
Wat een prachtig forum, ik zou ook graag een plaatje aanvragen:

Soort: Ingame en als jullie tijd overhebben een signature (500-100)
Tekst: LordThomas (aan elkaar, wordt nieuw account in Upsilon)
Kleuren: Als het kan liefst in donker-blauw.
Style: Een strijder/koning (getekend), in ieder geval iemand uit de oudheid.
Render: Een beetje donker, met lichte tekst en het liefst ook iets abstract.

Heel veel succes en bedankt!

Vriendelijke groet,
LordThomas

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Waarom? Wij offeren onze tijd op (ongeveer half uur per plaatje) om dit te maken. En dan vind ik, al zeg ik het zelf, toch wel het recht hebben om er wat voor terug te krijgen? Als jij een gratis shop zou hebben waar je 2 uur per dag van je tijd aan insteekt, dan wil je toch dat mensen zien dat jij het hebt gemaakt. Maar als je geen plaatje wilt dan schrap ik hem...
Tuurlijk moet je credits krijgen, maar dat kan ook in een zin eronder... Dat hoeft niet in het plaatje zelf. Net zoals Neptunus doet.

DeletedUser

Gast
Tuurlijk moet je credits krijgen, maar dat kan ook in een zin eronder... Dat hoeft niet in het plaatje zelf. Net zoals Neptunus doet.

Weet je hoe klein dat dingetje is? Dat verpest heus niet je plaatje hoor.

DeletedUser

Gast

Je draait de rollen een beetje om zo.
Als er wordt gezegd dat er een watermerk op een plaatje komt dan hebben mensen dat maar te accepteren, ben blij dat er iemand is die voor je een plaatje maakt.

Ik snap best dat hij het in het plaatje wil aangezien het dan veel sneller opvalt dat dat plaatje door hem is gemaakt (en dat is de bedoeling)

DeletedUser

Gast
Hij noemt Alex donkers (zie zijn sig)

Om de miserie op te lossen heb ik iets voor je gemaakt marc:

zwduua.png

DeletedUser9104

Gast
plaatje: signature en forumplaatje
tekst: hoeft niet persé, maar als het mooi staat Ilja
render:
tumblr_m6dmh1bEps1qheaqeo1_500.jpg

stijl: Zie render
kleuren: Zie render

DeletedUser15995

Gast
wil niet opdringerig zijn maar hoe staat het met mijn aanvraag? :D

DeletedUser

Gast
Ja, ik wil ook niet opdringen, maar krijg je bericht als iemand iets voor je gaat maken? :)

DeletedUser

Gast
Ik wil ook niet opdringerig zijn, maar ook ik heb nog geen plaatje. :O

DeletedUser

Gast
Er is momenteel geen jullie. Ody is weer eens verdwenen en ik mag alleen alles bedenken dus...

Ik zal nu proberen er een paar te maken maar ik kan niet zeggen hoeveel.

PS: Genade die van jou is nogal moeilijk. Ik zal men best doen maar ik kan niet garanderen dat ik dat allemaal kan.

DeletedUser15593

Gast
Oei boze klanten :O

Ze mogen dankbaar zijn dat het gratis is! :rolleyes:

Bovenaan