• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Script Flask-tool

DeletedUser30356

Gast
Ik verzamelde de erfenis van een oud grepolis-script en creëerde dit project dat al in verschillende gemeenschappen is opgenomen. Het vorige script is goedgekeurd en ik wacht ook op de goedkeuring hiervan.De oude functies zijn gerepareerd en nieuwe zijn toegevoegd, en het script is compatibel met alle andere scripts die in grepolis worden gebruikt.


Met deze tool kunt u pictogrammen toewijzen aan uw steden en wordt u ook geïnformeerd over het percentage vrije bevolking dat kan worden gebruikt voor grepolis-eenheden.
Screenshot-at-Mar-25-23-32-55.png
Screenshot-at-Mar-25-23-33-29.png

U kunt uw steden beter zien op de strategische kaart en op de hoogte blijven van de capaciteit van uw schepen en gunsten via een handige pop-up

Popup-favori.png

Het selecteren van een stad zal directer en sneller zijn, evenals perfect op de hoogte zijn van wanneer je troepen in een versnelde beweging aankomen zonder het nog te hebben gebruikt.

Screenshot-at-Mar-25-23-45-53.png
Screenshot-at-Mar-25-23-47-21.png

Met de simulator kunt u nu bonuskrachten selecteren zonder dat u extra zware vensters hoeft te openen en kunt u de eenheden altijd bewaken met een speciale vermelding voor een eenheid naar keuze.

Screenshot-at-Mar-25-23-46-26.png

Je zult altijd een vergelijking tussen de eenheden hebben en je zult altijd in staat zijn om het aantal van je eenheden verspreid over je rijk te besturen met een speciale eenheid

Screenshot-at-Mar-25-23-40-31.png
Schermata-2019-08-28-alle-17-13-05.png

Bovendien wordt de handel voor u gemakkelijker door materialen in de juiste verhoudingen te verplaatsen, afhankelijk van de te produceren eenheid

Screenshot-at-Mar-25-23-43-37.png

Bovendien is de onmiddellijke herstelfunctie van de BBCode van de stad toegevoegd via een altijd zichtbare knop

kdO5jIB.png




Je kunt het hier downloaden en ik zal proberen het up-to-date en efficiënt te houden. Ik zou blij zijn als je bugs zou melden, zodat ik ze van tijd tot tijd kon repareren. Dank
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan