• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wedstrijd Forum Cup - Personage Rollenspel

DeletedUser26399

Gast
Kan weer wat leuks doen, sparen tot event, dan mag inno het terug hebben, kan noiet wachten op de volgende wedstrijd
 

DeletedUser10470

Gast
Op dit moment zijn er nog geen plannen voor een volgende Forum Cup.
 

DeletedUser10470

Gast
We moeten even de mogelijkheden op een rij zetten en kijken in hoeverre dingen met de Forum Cup haalbaar zijn.
 

DeletedUser10470

Gast
Wat wordt die van juli? Editwedstrijd lijkt me wel weer leuk

Ook in Juli staat er nog niks gepland in elk geval. Druk bezig met de voorbereidingen voor iets anders, alleen dat kost gigantisch veel tijd (het werkt dan wel awesome en ziet er te gek uit (vind ik zelf), maarja x))
 

AriChibi

Hydra
Ook in Juli staat er nog niks gepland in elk geval. Druk bezig met de voorbereidingen voor iets anders, alleen dat kost gigantisch veel tijd (het werkt dan wel awesome en ziet er te gek uit (vind ik zelf), maarja x))

Kun je de forumcup niet als 'vakantiebaantje' door een andere mod laten organiseren?
 

DeletedUser10470

Gast
Kun je de forumcup niet als 'vakantiebaantje' door een andere mod laten organiseren?

Het is geen probleem om iets te organiseren, het is alleen even tijd ervoor vrij maken en op het juiste moment wachten.

Ik zal in elk geval weer even een peiling houden voor welke wedstrijd de volgende zal zijn.
 
Bovenaan