• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wedstrijd Forum Cup - Verhalenwedstrijd Stemmen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21204

Gast
Owja, nog over de verhalen, ik vind het wel knap hoe in verhaal E de hoofdpersoon als klein meisje de VOC ziet, en dan als volwassen vrouw een laptop heeft. Hoe oud is die vrouw precies? x)
 

DeletedUser23468

Gast
Owja, nog over de verhalen, ik vind het wel knap hoe in verhaal E de hoofdpersoon als klein meisje de VOC ziet, en dan als volwassen vrouw een laptop heeft. Hoe oud is die vrouw precies? x)

er zijn zoveel verhalen historisch incorrect
 

DeletedUser

Gast
Owja, nog over de verhalen, ik vind het wel knap hoe in verhaal E de hoofdpersoon als klein meisje de VOC ziet, en dan als volwassen vrouw een laptop heeft. Hoe oud is die vrouw precies? x)

ik heb in de werkelijkheid 15 boeken geschreven die zeer goed lopen. een verhaal gebaseerd op fantasie wat dit spel ook is, hoeft historisch niet correct te zijn. net als een spel die je schrijft ook niet correct hoeft te zijn. in verhalen heb je vele werelden waar van alles kan zijn gebeurt in een geschiedenis..


gefeliciteerd winnaars :)

---​

ik vond over het algemeen ook weinig stemmers

tevens mag ik toevoegen, dat ik er een voc duplica ligt hier in de haven. dat ik als klein kind zeker al 1 had gezien ;) en dat ik inderdaad nu volwassen ben. je in het verhaal wordt mee gevoerd naar een andere wereld. en ik dit verhaal heb geschreven in 10 minuten hahahah
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser23782

Gast
Waar kan ik mijn, net afgemaakte, verhaal posten? Die wou ik eigenlijk met de wedstrijd insturen maar had toen geen tijd om hem af te maken..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan