• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wedstrijd Forum Cup - Verhalenwedstrijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser10470

Gast
Forum Cup - Verhalenwedstrijd

Beste spelers,

2016 is aangebroken en daarom is het tijd voor een nieuwe soort wedstrijd! Eerder hebben we aan jullie gevraagd welke wedstrijd jullie het liefst zien als Forum Cup. Hiermee behaalde de Verhalenwedstrijd de meeste stemmen. Lees snel verder hoe je mee kan doen, wat de eisen zijn en vergeet ook zeker de deadline niet!

De bedoeling, eisen en duur
De bedoeling is dat je een verhaal schrijft van minimaal 400 woorden. Er zit geen maximum aan het aantal woorden. Het thema is Grepolis, je verhaal dient dus Grepolis-gerelateerd te zijn. Enkel verhalen in het Nederlands zijn toegestaan. De deadline voor het insturen van een verhaal is 17 januari 23:59. Daarna zal er een stemming volgen. Iedere deelnemer is verplicht op verhalen te stemmen, uiteraard mag je niet op jezelf stemmen.

Hoe kan ik deelnemen?
Deelnemen doe je door voor 17 januari 23:59 een bericht te sturen naar Forum Cup (klik) met je inzending.

Regels
  • Het Grepolis.nl Team is uitgesloten van deze wedstrijd, leden van de Grepolis Times mogen wel meedoen;
  • Het is niet toegestaan aan anderen te vertellen door wie welk verhaal gemaakt is, evenals dat het niet is toegestaan een verwijzing te geven in de inzending.
  • Inzendingen worden verstuurd middels een PM aan Forum Cup (klik);
  • Inzendingen moet voor 17 januari 23:59 binnen zijn;

Puntenverdeling
Na de deadline worden alle verhalen met letters en in willekeurige volgorde geplaatst. Vervolgens kan iedereen (ook mensen die geen verhaal hebben ingestuurd) via een PM naar Forum Cup zijn/haar punten opsturen. Het maximale aantal punten dat iemand kan geven is gelijk aan het aantal inzendingen. Bij 5 inzendingen kunnen er dus 5, 4, 3, 2 en 1 punt(en) worden gegeven. Indien de stemmer zelf ook een verhaal heeft ingezonden vervalt het laatste punt (de 1).

Prijs
De punten worden opgeteld en er ontstaat een uitslag. Degene met de meeste punten krijgt 500 goud op zijn/haar account + een zelfgekozen forumtitel in overleg voor 1 maand, de nummer 2 krijgt 250 goud en de nummer 3 krijgt 100 goud!
 

DeletedUser26289

Gast
Ik heb nog nooit meegedaan aan een competitie, maar dit lijkt me een heel leuke primeur!
Verwacht een mooie persoonlijke inzending van mij, veel succes allemaal :)
 

DeletedUser22926

Gast
Als je nou eens zou gaan lezen labr zou dat je misschien van die domme vragen af helpen???
 

DeletedUser23468

Gast
ik stel de vraag omdat ik ervan uitga dat niemand hele boeken wil gaan lezen


ps: ik keek het topic vluchtig door en kon het niet vinden, dus ik ga maar eens lezen


mag je eigen naam wel de naam van je hoofdpersoon zijn?
 

DeletedUser10470

Gast
Er zit geen maximum aan het aantal woorden.

Het is niet toegestaan aan anderen te vertellen door wie welk verhaal gemaakt is, evenals dat het niet is toegestaan een verwijzing te geven in de inzending.
Je eigen naam mag dus niet de naam van de hoofdpersoon zijn. Je mag wel vanuit de ik-vorm praten zonder een verwijzing of hint te geven naar je naam.
 

DeletedUser10470

Gast
Er zijn al inzendingen (ook lange inzendingen) binnen. Met het oog op de stemming en het verloop in Januari hebben wij ervoor gekozen om hiervoor 5 dagen te geven om in te sturen, waarna er 4 dagen zijn om te stemmen. 5 dagen zou voldoende moeten zijn om een verhaal te schrijven.
 

DeletedUser10470

Gast
Soms, niet vaak. En ik heb een real-life.

We nemen jullie opmerkingen in elk geval mee, op dit moment blijft de deadline staan.
 

DeletedUser21204

Gast
Er zijn al inzendingen (ook lange inzendingen) binnen.

Maar zijn ze ook fatsoenlijk?
Als ik een goed verhaal wil schrijven, heb ik hier toch een paar weken voor nodig.
Ok, als ik niet zo perfectionistisch doe kan ik het misschien in 1 week.
Maar in 5 dagen gaat het toch echt niet lukken. Mensen hebben ook school enzo.

Soms, niet vaak. En ik heb een real-life..

Maar zijn ze ook fatsoenlijk?
 

DeletedUser24555

Gast
Soms, niet vaak. En ik heb een real-life.

Je geeft hier zelf aan dat je niet vaak verhalen schrijft en een real-life hebt. Ik neem aan dat dit in verband staat, waarmee je eigenlijk juist de argumenten van o.a. Kyra ondersteunt.
 

DeletedUser

Gast
Don, je vergeet ook dat dit de maand januari is. Aka examenperiode voor de Hogescholen en Universiteiten. Dan is 5 dagen wel echt ****ed up :p

(en pls als dit gebruik van de censuur je niet aanstaat, haal het er dan uit want ik weet niet of je dit wel of niet accepteert. Alvast dank)
 

DeletedUser10470

Gast
Wijziging Deadline
We hebben besloten, na jullie opmerkingen, om de deadline te verplaatsen naar 17 januari 23:59. Vòòr 17 januari 23:59 moeten de inzendingen dus binnen zijn!
Daarna kan er tot en met 24 januari 23:59 gestemd worden op de verhalen.​
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan