• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Forum deel Ideeën en suggesties

Speel dan misschien niet meer maar kijk toch nog regelmatig op het forum. Vandaag maar weer eens gekeken bij tabje Ideeën en suggesties waar inmiddels 4 pagina's zijn met topics waar niets mee gebeurd.
Laatste goedgekeurde idee is in 2017 in betreffende map geplaatst, ideeën worden niet meer bekeken door Grepolis.nl lijkt het wel.

Geen fatsoenlijke topic met idee, reden, uitvoering, voor-nadeel, laat staan dat een topic een peiling krijgt.
Vraag me dus echt af wat er met alle topics gaat gebeuren want zonder goedkeuring worden ze toch niet aangeboden aan InnoGames.

Vermoed weer een veegactie zoals mijn laatste keer dat ik daar kritiek op had en dat houdt in, verwijdering zonder uitleg.

Is het onderdeel bedoeld om spelers koest te houden, de illusie te geven dat er "geluisterd" wordt naar hun.
Zonder enige reactie, belangstelling, leiding dan wel uitleg bij topics, over daadwerkelijke (al dan niet ondernomen) actie niet te spreken.

Benieuwd hoe spelers en grepolis.nl-team hierover denken.
 

DeletedUser29138

Gast
Ik snap jouw reactie.

Laten we eerder zeggen dat het forumdeel zeker nog gebruikt wordt maar gewoon niet meer volledig onderhouden. De topics worden niet meer actief gesorteerd op goedgekeurd of afgekeurd.


Dit is bij mijn weten het laatste goedgekeurde idee, wat tevens van jou kwam, en dat was juni vorig jaar. Goede suggesties worden dus wel degelijk bekeken en overwogen. Het probleem is dat een topic met 'hey ik wil dit in het spel, dankje' gewoonweg niet volstaat. Jouw suggestie was redelijk uitgewerkt en er was veel (voor de huidige tijd) reactie op.
 
Dit was het laatste topic met goedkeuring, geplaatst in de daarvoor bestemde map, eerst de feiten bekijken voor je iets beweerd.
Goedgekeurd Twee Factor Authenticatie
Reacties17Weergaven706
17. okt 2017
DonFrank



Wat jij aanhaalt is een topic wat ik heb gemaakt, geplaatst vanuit de Council om te peilen hoe spelers op de NL servers hierover dachten.
Dat is dus via de Council overgebracht naar InnoGames.
Dat heet pronken met andermans veren als je dit op het conto van het NLteam zet.


Maar ik begrijp uit je reactie, namens Grepolis.NL-team, dat JULLIE beslissen of er iets al dan niet doorgestuurd kan worden zonder dat de spelers zich er daadwerkelijk over uitgesproken hebben.

Mijn vermoeden wordt hiermee dus bevestigd. De tab is om spelers zoet te houden, jullie doen er verder niets mee, laat staan zorgen dat ideeën netter opgesteld worden en bij voldoende reacties voorzien van een peiling. Dat is hoe dan ook een onderdeel wat de forum-moderators horen te verzorgen en gewoon niet doen.
 
Bovenaan