• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Forum in het engels

DeletedUser26146

Gast
rMeOdaj.png


Staat deze instelling juist?
 

DeletedUser10470

Gast
Links onderin, naast de forum versie, kan je de taal snel wijzigen naar Dutch UTF-8.
 

DeletedUser23782

Gast
Ik heb een soortgelijk probleem, op het moment is heel mijn forum in een witte vBulletin® stijl en in het Engels. Hoe kan ik dit oplossen?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Je kunt helemaal links onderin ook voor de standaard stijl Grepolis 4.2.0 kiezen. Mocht je dit niet zien, kies dan in het midden onderaan voor 'volledige website', dan krijg je weer de Grepolis stijl te zien.
 

DeletedUser10470

Gast
Ik gok erop dat dat afhankelijk is van de Browsertaal, alleen weet ik dat niet geheel zeker. In elk geval mooi dat het opgelost is!
 

DeletedUser

Gast
Maar de voertaal is toch Nederlands, waarom is Engels dan uberhaupt een optie? Is dat niet de zaken nodeloos gecompliceerd en ingewikkeld maken?
 

DeletedUser23782

Gast
Je kunt helemaal links onderin ook voor de standaard stijl Grepolis 4.2.0 kiezen. Mocht je dit niet zien, kies dan in het midden onderaan voor 'volledige website', dan krijg je weer de Grepolis stijl te zien.
Thanx ;) het is opgelost
 
Bovenaan