• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Forumlid gezocht

DeletedUser21980

Gast
Hey allemaal,

Een hele poos terug, toch al een aantal jaar geleden, meende ik een heel mooie handtekening gezien te hebben op het algemeen forum.

Het was een soort GIPHY met veel transparantie waarbij de achtergrond van het forum goed uitkwam in combinatie met de tekst en omlijning die blauw gekleurd waren.

De tekst hield ongeveer het volgende in: Graphic Web Designer.

Nu wilde ik die banner tonen aan een vriend van me maar helaas kan ik de persoon met die banner/handtekening niet terugvinden op het forum (de kans is vrij groot dat die persoon een andere banner heeft of 'gast' is geworden).

Hopelijk herinnert iemand in deze community zich een persoon met een handtekening die deze omschrijving een beetje volgt.

Je zou me in ieder geval heel blij maken als je me een stapje verder kon helpen!

Atókirina
 

DeletedUser27576

Gast
Hoi Atokirina

Ja had me hier rond gemaild, maar ik betwijfel of ik de juiste handtekening heb :)

Groetjes
 
Bovenaan