• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Forumnaam veranderen

DeletedUser23368

Gast
Beste,

Is er een manier om mijn forumnaam, nu dus "Fireillusion", te veranderen?

Ik heb bij persoonlijke gegevens gekeken maar daar vind ik niks.

Hopend op een positief en spoedig antwoord.

Mvg
 

Dorremans

Mentor
Voor dit soort vragen kan je denk ik beter bij de support zijn. Ingame kan je je naam ook veranderen via de support, maar alleen als je een geldige reden hebt.
 

DeletedUser13653

Gast
Normaal zou ik voorstellen om te zeggen dat het de naam van je hond is die recentelijk is overleden. Het doet teveel pijn om die naam te blijven gebruiken.
Al heb ik mijn twijfels of dat bij jouw naam gaat werken.
 

DeletedUser23442

Gast
Beste,

Is er een manier om mijn forumnaam, nu dus "Fireillusion", te veranderen?

Ik heb bij persoonlijke gegevens gekeken maar daar vind ik niks.

Hopend op een positief en spoedig antwoord.

Mvg
Die mogelijkheid is er helaas niet.
Je kunt hooguit een nieuw forumaccount aanmaken (waarvoor je dus ook eerst een nieuw gameaccount moet aanmaken, met een nieuw emailadres etc)
Dan worden alleen alle aan je account gekoppelde gegevens, posts etc ... niet meegenomen natuurlijk en moet je echt opnieuw beginnen
 

DeletedUser27170

Gast
Koop ze gewoon om bij Inno, zijn toch geldwolven. Als ik nou 2 idiote warfare pakketten koop mag ik dan me naam veranderen moet lukken.
 

DeletedUser27996

Gast
ok mensen zeggen dat ik lomp en bot ben en ja ik begrijp wat je bedoeld, maar je tact had subtieler gekund bij deze sst nie lachu nie
 
Bovenaan