• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Forumquiz 2013/2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser21356

Gast
Kan hier geen slotje op, aangezien het wss nooit gaat verder gespeeld worden?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Bats, ik geef je nog 7 dagjes, dus tot donderdag 13 maart 23.59 uur. Als er dan geen nieuwe ronde speelbaar is, sluit ik dit topic en daarmee dit spel.
 

DeletedUser20542

Gast
Waarom, Rabbid? Hij verdient het niet meer. Zelfs SZ staat stil. Hoe vaak heb je al niet met zoiets gedreigd? Geen woorden, maar daden. Sluiten die handel.
 

DeletedUser20542

Gast

DeletedUser

Gast
Ik heb nog vragen liggen die deelnemers moeten spelen hoor, dus niet zeiken.

Als niemand die komt maken, ben ik ook niet gemotiveerd om de overige 6 categorieën vragen voor te maken.
 

DeletedUser19654

Gast
Nou waarschijnlijk komt dat vooral doordat men de vragen niet kan maken aangezien jij om de zoveel tijd eventjes online bent om vervolgens weken inactief te zijn.
 

DeletedUser

Gast
Ja ik snap dat jij niet elitair genoeg bent om mij op skype te hebben, maar dat betekent nog niet dat je deze burgerlijkheid op het forum tentoon hoeft te spreiden hoor.

Aka, ik ben altijd online, alleen jij ziet dat niet.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb nog vragen liggen die deelnemers moeten spelen hoor, dus niet zeiken.

Als niemand die komt maken, ben ik ook niet gemotiveerd om de overige 6 categorieën vragen voor te maken.

Kan je misschien een lijstje met spelers geven die de nieuwste vragen nog moeten maken?
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Door gebrek aan animo van de community en het standpunt van Bats, wat ik tevens vrij goed begrijp, gooi ik dit spelletje weg. Jammer voor alle moeite die hier in is gestoken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan