• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Fout ander account emailadres

DeletedUser25546

Gast
Mensen van het forum,

Ik heb een probleem: op mijn account Ruubke, waarmee ik op Olympia speel, heb ik een probleem: Ik vulde mijn emailadres in toen ik me registreerde. Toen ik die moest activeren, verstuurde de mail niet. Ik dacht dat ik een fout had gemaakt, en veranderde mijn emailadres naar wat ik dacht dat goed was. Blijkbaar was dat eerste emailadres de juiste, en die andere fout. Ik heb vervolgens dat andere emailadres ook aangemaakt, in de hoop daarop alsnog een mail te krijgen. Helaas gebeurde dat niet en nu ben ik ten einde raad: Kan iemand die dat kan mij een mail kunnen sturen naar het emailadres: met daarin de activeringscode? Daardoor zou ik toch nog berichten kunnen sturen. Jullie zijn mijn laatste hoop!

Alvast bedankt,
Ruben
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20905

Gast
Het beste kun je even contact opnemen met de support. Daar kunnen we je verder helpen. Ik zal je e-mailadres hier even verwijderen zodat die niet zichtbaar is voor iedereen die hier op het forum komt.
 

Sanhal

3e plaats KonijnenSpelen 2013
Oeh jammer net te laat, een e-mail adres op een open forum zetten is niet slim:p.
 
Bovenaan