• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Foutief handelen moderators

Wessel683

Boogschutter
@Kroenuh, in ieder geval bedankt dat je de dialoog wil aangaan om opzoek te gaan naar oplossingen, maar sommige opmerkingen zijn ongefundeerd. Het lijkt wel alsof je nog steeds niet doorhebt wat er nu allemaal aan de hand is en wat er al jaren speelt.

Er is in deze kwestie spraken van asymmetrische informatie dus uiteraard zijn wij in het nadeel en moeten wij soms aannames doen, maar dat zegt niks over het feit dat wij ook geldige argumenten aandragen en die nog steeds niet fatsoenlijk weerlegd worden. Ik snap heel goed dat niet alles gedeeld kan worden, desondanks denk ik wel dat deze discussie heel goed kan om het spel te verbeteren.

Ik zal mij, net zoals ieder ander, altijd moeten blijven (ver)beteren en zal fouten maken. Dat geef ik graag toe.
Fouten maken mag en dat hoort nou eenmaal bij het leven, maar als je door de jaren heen nog steeds geen enkele vorm van zelfreflectie hebt gekregen en niet inziet dat je beleid ervoor heeft gezorgd dat het spel verpest is dan zou ik je graag willen aanraden om te solliciteren bij de VVD.

Wat mij verder nogal steekt is het feit dat de support meerdere malen is gewezen op problemen binnen de community maar jullie daar steeds niks aan deden of het weg wuifden met dat het jullie taak niet was. Dit heeft ervoor gezorgd dat het ledenaantal harder is gedaald dan nodig is geweest, want ontzettend veel mensen zijn weggegaan omdat de support nooit wat tegen het treiteren van mensen heeft gedaan.

Wat ik vooral zou willen weten hoe jullie er nou de komende tijd voor gaan zorgen dat er wel eerlijk gespeeld wordt en dat er wel consistent wordt opgetreden tegen regel overtreders, want wat ik eerder ook al aangaf dat is op dit moment totaal niet het geval.

Denk je werkelijk of heb je werkelijk bewijs dat voordat wij een schorsing gaan zetten of niet, gaan kijken naar het spendeergedrag van de speler? Naast het feit dat de meeste informatie hieromtrent is afgeschermd, is het voor de supportdienst totaal niet interessant hoeveel je wel of niet spendeert in het spel. Daar worden wij niet op gestuurd of afgerekend.
Ik zeg nergens dat dit een feit is, maar als gevolg van de vele dubieuze beslissingen ben ik opzoek naar een motief. Dan ga je denken over alles wat je over deze groep weet en kom je al snel uit bij twee motieven die zeer reëel zijn. Ze spenderen veel goud en hebben jarenlang samengespeeld met iemand die actief was binnen het NL-support team en die regelovertredingen binnen zijn eigen alliantie niet erg vond, aangezien hij niet de mod van de desbetreffende wereld was.

Het betreurt mij serieus dat je die gedachte hebt en tot die conclusie komt. Gelukkig weet ik zelf heel goed weet hoe de vork in de steel steekt en kan ik bij alle tools en informatie waar onze zienswijze en handelingen op zijn gebaseerd. Die zijn best oke moet ik zeggen.
Die tools zijn dus helemaal niet oké, aangezien er al zo lang botgebruikers en ander vuil spel wegkomt met de dingen die zij doen. Hoe kun je daar dan op vertrouwen?

In hoeverre zie je mij als partijdig wanneer ik geen enkele band heb met de tegenpartij of andere verborgen agenda's heb? Ik heb ook totaal geen vete tegen jou of iemand anders want ik ken je niet en zie ook niet direct in wat ik daarmee op zou schieten.
In hoeverre vind jij de baas van de NL taalversie onafhankelijk van de personen waarmee hij wekelijks samenwerkt? Naar mijn mening is dat allesbehalve onafhankelijk te noemen. Ik vind het geen wonder dat DonFrank zei dat er nog nooit iemand onterecht gebanned is. Dat komt namelijk doordat de NL support veel te koppig is om hun eigen fouten te kunnen inzien. Dit gaat niet alleen over Byblos, maar over alle werelden de laatste 4/5 jaar.

Gewaagde uitspraak. Weet je zeker dat je die overeind wilt houden? Laten we a.u.b. wel, als we zo graag verwijten naar elkaar toe willen smijten, ervoor zorgen dat we 100% zeker weten dat ze waar zijn en die kunnen bewijzen. Want jullie beschuldigen ons (en mij in het bijzonder) net zo goed van geen bewijs aanleveren, foutief handelen en foutieve uitspraken doen, toch?
Deze uitspraak is 100% juist. Als die onjuist zou zijn zou dat betekenen dat de NL-support nog incapabeler is dan gedacht en de afgelopen jaren niks tegen speelwijzen die het spelplezier van veel mensen verzieken zoals: het wakker houden van mensen door het alarm, het hagelen van mensen tot de grond af aan zonder toegevoegde waarde en om maar te zwijgen over de tta bots.

Wat ik graag zou willen weten, en daar is ondanks mijn vraag nog steeds niks over verteld, hoe jullie ervoor gaan zorgen dat er wel eerlijk gespeeld gaat worden, waar de grenzen liggen met betrekking tot veel cases zoals het bouwen van steden voor iemand en het dumpen van troepen en hoe jullie dit willen gaan handhaven.
 

muurbouwer10

Boogschutter
Ikzelf vind de captcha's ook niet helemaal betrouwbaar systeem, zelf ben ik kleurenblind voor bepaalde kleuren en soms heb je dan dat je midden in de nacht fietsen moet gaan klikken. Dit kost mij dan soms ook 3 pogingen, ook ervaar ik buiten het bovenstaande nog problemen dat de captcha soms vasthangt na het correct invullen waardoor ik grepolis moet refreshen en de captcha weer krijg of via een andere browser de captcha moet invullen (niet chrome).

Ook is het jammer dat er zoveel oceanen zijn weggehaald op de Nederlandse werelden, nu is er minder ruimte voor vissen en WW's te bouwen in OC 00.
 

MushyBrownie

Slingeraar
Ikzelf vind de captcha's ook niet helemaal betrouwbaar systeem, zelf ben ik kleurenblind voor bepaalde kleuren en soms heb je dan dat je midden in de nacht fietsen moet gaan klikken. Dit kost mij dan soms ook 3 pogingen, ook ervaar ik buiten het bovenstaande nog problemen dat de captcha soms vasthangt na het correct invullen waardoor ik grepolis moet refreshen en de captcha weer krijg of via een andere browser de captcha moet invullen (niet chrome).

Ook is het jammer dat er zoveel oceanen zijn weggehaald op de Nederlandse werelden, nu is er minder ruimte voor vissen en WW's te bouwen in OC 00.
Skill issue
 

jeangenie

Harpij
het ligt gewoon aan ons, de spelers. Dat wil zeggen de spelers die eerlijk willen spelen , die te dom zijn om iet verkeerds te doen (zoals ik) En waar je ook begint, op welke wereld met welk eindspel dan ook, de goudgooiers winnen altijd. zolang mr kroenuh met zijn clan niets verzinnen om dat te veranderen zullen er steeds minder spelers komen en dat zie je ook. werelden die net beginnen en al de helft spelers hebben die gestopt zijn.. wow dan ben je goed bezig.. en dat is mede te wijten aan support want die zijn in dienst van die duitse innogamers en missen steeds meer het inzicht in plezierig spelen omdat ze dat zelf niet meer doen.
 
Bovenaan