• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fries die IS'ers doodde

DeletedUser23053

Gast
Ik wil eens even horen hoe jullie hier over denken, in mijn ogen heeft deze man niets verkeerd gedaan. Alhoewel moorden is altijd wel verkeerd maar ik vind dat ze hier een uitzondering moeten maken, deze mand strijde voor het goede.

First: mand
Second: strijde x)
Third: Ja, laten we allemaal gaan strijden voor het goede. Ik brand de gevangenissen hier plat, doe jij het daar? Zitten toch allemaal slechte mensen!
Je kan niet op eigen houtje een beetje mensen gaan vermoorden, dat slaat echt nergens op.

De "grote jongens" communiceren ook niet al te best hoor!
Waarom weigert de westerse coalitie samen te werken met het Rusland, Iran, Assad pact? Waarom delen ze geen informatie om zo het probleem sneller de baas te kunnen. Het is een ongelooflijke chaos daar met meer dan 50 strijdende partijen die nagenoeg allemaal op eigen houtje opereren en geen rekening houden met elkaar!

Dus jij vindt het goed om samen te werken met landen die de mensenrechten schenden? Top idee! Laten we gelijk ook gaan samenwerken met Noord-Korea!

Volgens mij heeft hij zich daar aangesloten bij een Koerdische militie

Dat doet niks af aan het feit dat hij op eigen houtje mensen af aan het knallen is. Als je iets wilt doen, heb je je aan te melden bij het Nederlandse leger en niet bij een of ander groepje Koerden, imo is dat gewoon een vorm van deserteren.
 

DeletedUser

Gast
First: mand
Second: strijde x)
Third: Ja, laten we allemaal gaan strijden voor het goede. Ik brand de gevangenissen hier plat, doe jij het daar? Zitten toch allemaal slechte mensen!
Je kan niet op eigen houtje een beetje mensen gaan vermoorden, dat slaat echt nergens op.

Dus jij vindt het goed om samen te werken met landen die de mensenrechten schenden? Top idee! Laten we gelijk ook gaan samenwerken met Noord-Korea!

Dat doet niks af aan het feit dat hij op eigen houtje mensen af aan het knallen is. Als je iets wilt doen, heb je je aan te melden bij het Nederlandse leger en niet bij een of ander groepje Koerden, imo is dat gewoon een vorm van deserteren.

Dus Saudi Arabië, Turkije en vooral de US(S)A schenden geen mensenrechten???
Wat zijn mensenrechten eigenlijk in jouw ogen? Uit jouw tekst maak ik op, dat het okay is om te doden als de regering daar toestemming voor geeft... Ben toch wel benieuwd hoe je dat dan wil rechtvaardigen?!
Enig idee hoeveel slachtoffers de US(S)A heeft gemaakt sinds de 2e wereldoorlog? En ook waarom dit was of de zgn. rechtvaardiging?
Als je een beetje de moeite zou nemen om iets verder te kijken dan het 8 uur nieuws en MSM, dan zou je zien dat het toch allemaal iets anders in elkaar steekt dan wat men ons doet geloven!
 

DeletedUser23053

Gast
Dus Saudi Arabië, Turkije en vooral de US(S)A schenden geen mensenrechten???
Wat zijn mensenrechten eigenlijk in jouw ogen? Uit jouw tekst maak ik op, dat het okay is om te doden als de regering daar toestemming voor geeft... Ben toch wel benieuwd hoe je dat dan wil rechtvaardigen?!
Enig idee hoeveel slachtoffers de US(S)A heeft gemaakt sinds de 2e wereldoorlog? En ook waarom dit was of de zgn. rechtvaardiging?
Als je een beetje de moeite zou nemen om iets verder te kijken dan het 8 uur nieuws en MSM, dan zou je zien dat het toch allemaal iets anders in elkaar steekt dan wat men ons doet geloven!

Heb ik ergens gezegd dat Saudi-Arabië en Turkije geen mensenrechten schenden? Nee precies. Ik vind overigens inderdaad dat de V.S. geen mensenrechten schendt, in ieder geval niet de regering van dat land. Ja er zitten rotte appels in, maar hebben we die in Nederland niet ook? En in Frankrijk? Ik noem Wilders, ik noem Le Pen. Hun gedachtegang gaat in tegen de mensenrechten, namelijk artikel 14:
Artikel 14
Een ieder heeft het recht om in andere landen asiel te zoeken en te genieten tegen vervolging.
Op dit recht kan geen beroep worden gedaan ingeval van strafvervolgingen wegens misdrijven van niet-politieke aard of handelingen in strijd met de doeleinden en beginselen van de Verenigde Naties.
Maakt dat Nederland een land dat de mensenrechten schendt? En Frankrijk? Ik vind van niet. Dus waarom de V.S. wel?

Ik vind het overigens zeker gerechtvaardigd om te doden als het niet anders kan en je er onschuldige burgers mee kunt redden. Wel moet het dan door de overheid geregeld worden en niet door eenlingen die zich aansluiten bij een of andere Koerdische militie. Laat ik het even in vergelijking brengen met grepolis, aangezien we nu toch op het grepolis forum zitten.
Stel ik zit in een alliantie (Nederland) en die alliantie heeft 1 bondgenoot (de V.S.) en 1 NAP (Koerdische militie). Nu wilt mijn alliantie samen met de V.S. een massa-aanval op onze vijand (IS) organiseren. Maar 2 dagen voor de massa-aanval, stap ik over naar de Koerdische militie en ga ik in de wilde weg die vijand aanvallen.

En je laatste punt, ja de V.S. heeft vele slachtoffers gemaakt en nee de rechtvaardiging is zeker niet afdoende, maar kijk naar het nu. Obama werkt de wapenwet tegen, Obama probeert Guantanamo Bay te sluiten. Is de V.S. dan zo'n slecht land? Ik vind van niet.
 

DeletedUser27762

Gast
Hij helpt de zogenaamde democratische vrijheidsstrijders en politieke agenda van menig land.
Maar het volk wil toch een straf, ik zeg 240 uur taakstraf dat ie krijgt...
 
Bovenaan