• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Fsm

DeletedUser

Gast
Om andere discussies niet meer te verstoren met deze prachtige religie hier een eigen topic :D.
Gaat dus over FSM, Flying Spaghetti Monster, of in het nederlands, het Vliegend spaghettimonster.
met de links:
Officiele site/
wikipedia FSM

19 september is het trouwens weer Talk like a Pirate day, de feestdag van ons grote lieve zorgzame spaghettimonster.
Daarnaast is de organisatie achter onze god vrijgesteld van belastingen omdat het een religieuze organisatie is.
 

DeletedUser

Gast
AW: Fsm

een prachtig gedicht ter ere van FSM

Slippery tendrils lash above the sea
In a frantic manner to save what be
A crew of pirates, stranded, latching on
To his noodly appendages a’dawn.


His Noodliness holds two spheres of meat
Muddled in the tangle of pasta, neat.
In Him, I find true mirth; my solace, joy!
The Pasta Lord, He taketh me—ahoy!


He promises a Kingdom grand, so long
As we abide by Captain Mosey’s song:
Yon, beer and ale spurt out of mountaintops;
A stripper factory that does not stop.


Rejoice, for He has boiled for our sins!
And now his wheaty sauce runs ‘neath our skins.
My Pasta Lord who flies with wholegrain love,
Invisible in the heavens above.
 

DeletedUser

Gast
AW: Fsm

Het mooiste is nog wel dat ik elk jaar jarig ben op International Talk Like A Pirate Day 8-)

Ik ga echt een keer een piraten-thema doen voor mijn feest xD Of een spaghetti thema ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Fsm

goed idee :D. staat trouwens een timer op de site van venganza tot talk like a pirate day.
 

DeletedUser

Gast
AW: Fsm

Hoezo is het geen religie? Hij staat tussen alle andere religiën.

Tenzij je wil beweren dat het Christendom, Jodendom en Islam ook geen religiën zijn gezien ze op dezelfde lijst staan :p Volgensmij is het eerder een "zeg nee tegen alle religiën" plaatje.
 

DeletedUser

Gast
AW: Fsm

idd, en anders hadden ze ook geen vrijstelling van belasting gekregen :D...
 

DeletedUser

Gast
AW: Fsm

Hoezo is het geen religie? Hij staat tussen alle andere religiën.

Tenzij je wil beweren dat het Christendom, Jodendom en Islam ook geen religiën zijn gezien ze op dezelfde lijst staan :p Volgensmij is het eerder een "zeg nee tegen alle religiën" plaatje.

correct. Kijk ook eens naar de url. Daar staat "non_aux_religions" wat wilt zeggen "neen tegen religies"...
 

DeletedUser

Gast
AW: Fsm

Het klopt dat je op wikipedia alles kan bewerken wat je maar wil, maar dat wil nog niet zeggen dat het blijft staan. Zonder goede bronnen word het zo weer verwijderd van wiki.
 

DeletedUser

Gast
AW: Fsm

Klopt. Wikipedia is net zo betrouwbaar als de gemiddelde encyclopedie. Zeker als je niet te dom bent voor woorden en het dus zelf ook doorhebt als een artikel totaal verkloot is en je dan even de vorige versie leest ipv de huidige.
 
Bovenaan