• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

gaat de wereld echt onder in 2012?

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Das voor mij hetzelfde als niet ;)

niet waar wij bij zijn idd dus wij hoeven ons nergens zorgen over te maken en miss hebben we over 5 miljard jaar wel de aarde vergast met al onze co2 uitstoot. maar die 5 miljard jaar die is vastgesteld door wetenschappers. dat is om de voelgende reden:
elke ster (dus ook onze zon) gaat ten onder in een super/hypernova dat gaat gepaard met enorme krachten waarin hele planeten worden vernietigd dus ook onze planeet de aarde op het moment dat de zon vergaat. aangezien onze zon een ster is die ongeveer 10 miljard jaar wordt en er ongeveer 5 miljard jaar op heeft zitten heeft onze zon nog 5 miljard jaar. wij leven dus in het midden van het 'leven' vanm onze zon. snap je?
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

niet waar wij bij zijn idd dus wij hoeven ons nergens zorgen over te maken en miss hebben we over 5 miljard jaar wel de aarde vergast met al onze co2 uitstoot. maar die 5 miljard jaar die is vastgesteld door wetenschappers. dat is om de voelgende reden:
elke ster (dus ook onze zon) gaat ten onder in een super/hypernova dat gaat gepaard met enorme krachten waarin hele planeten worden vernietigd dus ook onze planeet de aarde op het moment dat de zon vergaat. aangezien onze zon een ster is die ongeveer 10 miljard jaar wordt en er ongeveer 5 miljard jaar op heeft zitten heeft onze zon nog 5 miljard jaar. wij leven dus in het midden van het 'leven' vanm onze zon. snap je?

Fout de aarde is al niet meer tegen dat onze zon explodeert. Naarmate ze ouder wordt groeit ze in omvang vooraleer in elkaar te storten op die manier zullen alle planeten (waarschijnlijk tot aan de gasreuzen) opgeslokt worden nadat ze door de hitte zijn veranderd in droge stukken rots zonder enig leven.
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Leuk vooruit zicht dat je mij geeft tune :p nu voel ik mij zo goed op deze planeet ;)
 

DeletedUser10567

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Volgens de Maya's zal er een verandering komen. Ik geloof wel dat er iets gaat veranderen. Wellicht de fondst van een nieuwe wereld waar wij op kunnen leven of een bepaalde uitvinding of dat we een stof vinden die sneller dan het licht gaat of zoiets.
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Volgens de Maya's zal er een verandering komen. Ik geloof wel dat er iets gaat veranderen. Wellicht de fondst van een nieuwe wereld waar wij op kunnen leven of een bepaalde uitvinding of dat we een stof vinden die sneller dan het licht gaat of zoiets.

Hoe kunnen die maya's nou voorspellen dat wij iets ontdekken?
Dat die maya's door hun geweldige sterrenkunde konden voorspellen dat er een einde van de wereld komt doordat er een meteoriet op aarde land ofzo daar kan ik nog inkomen, maar hoe konden die Maya's duizenden jaren geleden ooit voorspellen dat we nu een stof zouden ontdekken die sneller is dan het licht?
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Zucht... een aantal maanden geleden is de stof die sneller gaat dan het licht al gevonden. Een experiment van die mensen met de lange buis, ze zijn het nu allemaal aan het controleren omdat het theoritisch gezien eigenlijk niet helemaal kan :|

Maare... ik geloof niet in het broeikaseffect, dus daar zal de wereld niet aan vergaan ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Je hoeft niet in iets te geloven om het echt te laten zijn.
 

DeletedUser10567

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Dat zou wel vet zijn. Ik denk niet dat de wereld onder gaat.
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Dat kan. Maar als je niet in iets gelooft dat echt is, hebben ze daar bepaalde termen voor. Niet zo leuke termen, meestal.
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

:rolleyes:

Als we allemaal dood zouden gaan door klimaatverandering, en die mensen zouden er echt in geloven, dan zouden ze niet in privéjets vliegen... En het is heel normaal dat het warmer en kouder word op aarde.
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Denk je dat mensen zich tegen laten houden door dingen waar ze dood aan gaan? Zeker nog nooit de tekst op een pakje sigaretten gelezen? :p
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Jawel, want die mensen hebben het lot van de wereld in hun handen :rolleyes: Als het echt om vernietiging van mensheid (of iig miljoenen doden) zou gaan, dan mag ik hopen dat de mensen die dat beweren zelf ook hun steentje bijdragen. Dat doen ze niet.
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Ja. De echte wereld. Waarin onze leiders ons allemaal dood willen hebben.
 

DeletedUser10567

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

Het einde van de wereld is een raar gespreksonderwerp. Laatst was de film 2012 weer op TV, maar bedenk maar dat dit in jou straat gebeurt. Onwerkelijk!
 

DeletedUser

Gast
AW: gaat de wereld echt onder in 2012?

dat is wel eng. We komen wel door 2012 ;)
 
Bovenaan