1. Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
    Ontzet Notitie

Game integrity Pay2win

Discussie in 'Ideeën & suggesties' gestart door Optyfen, 9. sep 2019.

1. Optyfen

Optyfen

Beste spelers,

Na de eerdere aanbiedingen tijdens events en laatst dubbel goud, gaat in mijn ogen deze nieuwe aanbieding wel te ver. De extra damage boost en recruitment versnellers zijn al goed maar dan ook nog is dubbel gp op alle steden is wel een beetje overpowerd en is niet goed voor het spel.

Misschien een idee om in de toekomst daar wat mee te doen? e.g. minder overpowerde spreuken of überhaupt niet.

Met vriendelijke groet,
    Optyfen

2. THC.

THC.

Inno luister niet + die pakketten trekken op niks.
    Vraag me af wie da in godsnaam koopt na doe 10 euro

3. Diddi Magmotar

Diddi Magmotar

Ik kan zonder problemen elke serieuze wereld top 30 spelen zonder wat uit te geven aan dit spel. Dus ik denk dat het allemaal wel mee valt. Belegering early game is het wel irritant soms en helemaal de events. Maar als je wat verder komt dan maken die events allemaal niet meer heel veel uit. Als spelers lekker op 100k land willen vliegen zijn die vliegers zo op namelijk.

4. Optyfen

Optyfen

Klopt, maar het verandert helaas wel hoe je de early game moet spelen omdat je meer def erin moet hebben voor het zelfde resultaat...

5. svenboy9

svenboy9

In 2015 kwamen ze met het idee van dit soort 'warfare packages' op de beta servers en toen was er al veel ophef over.
    Die petitie is door ruim 600 spelers ondertekend (ja, toentertijd speelden er nog ruim 600 spelers actief Grepolis!), maar er is nooit wat mee gedaan.
    In 2016 kwamen de eerste warfare packages voor alle werelden uit en sindsdien komen ze zo nu en dan voorbij.
    Als je er wat meer over wilt lezen, hier het gerelateerde forumtopic:
    https://nl.forum.grepolis.com/index.php?threads/petitie-tegen-warfare-packages.32350/

Armand0 vindt dit leuk.
  6. Kaboomer

Kaboomer

In mijn ogen heb je op belegering niet al te veel aan die pakketten, 50k of meer is echt wel waardevoller dan dat 160e pakket x).
    Als je weet waar je tegen op moet lijkt het me logisch om je speelstijl aan te passen.

7. Diddi Magmotar

Diddi Magmotar

Ja dat moet je natuurlijk altijd, helemaal bij opstand. Ik kan ook wel 90% off gaan en dan zeiken als ik de tegen ma krijg bij wijze van.

Terug Naar Boven