• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Games

Status
Niet open voor verdere reacties.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Realm of the Mad God​

Realm-of-the-Mad-God-review-1.jpg

Ik heb gisteren eens een nieuw spelletje uitgeprobeerd, is wel geinig. Je bent een poppetje en het is een soort van RPG, maar in tegenstelling tot veel andere RPG's is je char hier niet onsterfelijk. Door met je char zo veel mogelijk te doen tijdens zijn leven(vooral slayen, killen en doden), verdien je fame waar je dan weer andere dingen mee kan doen. Ook door je chars tot level 20 te levelen, kan je op jouw beurt weer nieuwe classes vrijspelen enzovoort. Je hebt dus nooit tweemaal hetzelfde mannetje, ook wapens en dergelijke gaan verloren, dus behalve een kluis om de echt waardevolle voorwerpen in op te slaan begin je in principe telkens opnieuw. Wat ik persoonlijk wel leuk vind. Mocht iemand het kennen of nog niet kennen en eens een keertje willen spelen, por je me maar. Het spel is gratis downloadbaar via steam of via deze link. Vrij simpel te spelen, spel zelf is ook echt super gemakkelijk, dus als je eens wilt spelen, por je maar.
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Als ik tijd/geld had om het te kopen, zou ik het spelen :p
Het ziet er vrij goed uit en hetgeen ik er over heb gehoord klinkt wel goed :)
 

DeletedUser20232

Gast
Realm of the mad god ziet er nog leuk uit, deze ga ik zeker en vast eens uitproberen als ik wat meer tijd heb :)
Thx om het te delen Rabbid :D
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Geen probleem, het is ook vrij leuk, vooral om zo random mensen te joinen en samen wat monsters af te hakken, aangezien iedereen die dichtbij genoeg is de xp krijgt, is het echt een groepsgebeuren. Je kan ook teleporten naar iedereen, dus het is echt sociaal en vooral random :p
 

DeletedUser

Gast
Realm of the Mad God​

Realm-of-the-Mad-God-review-1.jpg

Ik heb gisteren eens een nieuw spelletje uitgeprobeerd, is wel geinig. Je bent een poppetje en het is een soort van RPG, maar in tegenstelling tot veel andere RPG's is je char hier niet onsterfelijk. Door met je char zo veel mogelijk te doen tijdens zijn leven(vooral slayen, killen en doden), verdien je fame waar je dan weer andere dingen mee kan doen. Ook door je chars tot level 20 te levelen, kan je op jouw beurt weer nieuwe classes vrijspelen enzovoort. Je hebt dus nooit tweemaal hetzelfde mannetje, ook wapens en dergelijke gaan verloren, dus behalve een kluis om de echt waardevolle voorwerpen in op te slaan begin je in principe telkens opnieuw. Wat ik persoonlijk wel leuk vind. Mocht iemand het kennen of nog niet kennen en eens een keertje willen spelen, por je me maar. Het spel is gratis downloadbaar via steam of via deze link. Vrij simpel te spelen, spel zelf is ook echt super gemakkelijk, dus als je eens wilt spelen, por je maar.

Nieuw? Pfff, dat is al jaren oud :x
Rust is echt een geniaal gaaf spel trouwens elenst :)
 

DeletedUser23528

Gast
Ik speel starcraft II naast grepolis, als je een keertje een potje wil doen moet je het maar zeggen.
Het is overigens gratis om te spelen maar je kan ook expansion-packs kopen etc(Ik heb de Hearth of Swarm expansion pack). Je kunt het downloaden op http://www.starcraft.com.
starcraft2_3.jpg

starcraft-21.jpg
 

DeletedUser11295

Gast
Als we het toch over games gaan hebben, nja doen we eigenlijk al 59 pagina's :p. Dan kan ik je een tip geven, vooral voor PC gebruikers is deze.

Download steam (zullen de meeste wel al hebben), spot aanbiedingen. Zo heb ik pasgeleden het valve paket gekocht.

Left for dead 1+2 (alle DLC's)
Portal 1 + 2
Alle counter strikes
Half Life 1 +2 (alle DLC's)

Totaal pakketje was 123 euro, op steam te koop voor 23 euro. Ik heb ook alle Assasins creed's gekocht voor 25 euro en dat is inclusief de nieuwste (black flag) die nu nog meer kost dan 25 euro.

Ik heb een totaal van 900 euro op mijn steamaccount aan spellen en ik heb misschien maar 350 euro uitgegeven.

Dus wil je leuke spellen spelen, dan spot goede aanbiedingen op steam.
 

DeletedUser20905

Gast
Momenteel speel ik alleen Destiny op de Xbox one. PC gaming staat bij mij op een laag pitje. Verder heb ik nog alle Nintendo console's staan. Een PS3 en een Xbox 360 :)
 

DeletedUser

Gast
Momenteel speel ik alleen Destiny op de Xbox one. PC gaming staat bij mij op een laag pitje. Verder heb ik nog alle Nintendo console's staan. Een PS3 en een Xbox 360 :)

Wat vind jij van Destiny? Persoonlijk vind ik de campaign zwaar teleurstellend, de PVP smooth, en dat het spel erg repetatief is op een paar unieke momenten na.
 

Araluen

Manticore
Als we het toch over games gaan hebben, nja doen we eigenlijk al 59 pagina's :p. Dan kan ik je een tip geven, vooral voor PC gebruikers is deze.

Download steam (zullen de meeste wel al hebben), spot aanbiedingen. Zo heb ik pasgeleden het valve paket gekocht.

Left for dead 1+2 (alle DLC's)
Portal 1 + 2
Alle counter strikes
Half Life 1 +2 (alle DLC's)

Totaal pakketje was 123 euro, op steam te koop voor 23 euro. Ik heb ook alle Assasins creed's gekocht voor 25 euro en dat is inclusief de nieuwste (black flag) die nu nog meer kost dan 25 euro.

Ik heb een totaal van 900 euro op mijn steamaccount aan spellen en ik heb misschien maar 350 euro uitgegeven.

Dus wil je leuke spellen spelen, dan spot goede aanbiedingen op steam.

350 euro is nog steeds belachelijk veel :x
 

DeletedUser

Gast
350 euro is nog steeds belachelijk veel :x
Elke euro voor PC-gaming is er een te veel ja.

Op dit moment ben ik niet bezig met een game, ik ben in afwachting van Middle Earth: Shadow of Mordor, wat me een geweldig spel lijkt. En Assassin's Creed: Rogue kijk ik natuurlijk ook naar uit.

Het is echt waardeloos dat Co-op niet mogelijk is bij Destiny, ik game graag samen met m'n broer hier, maar ik pik Destiny nog wel eens op als die wat goedkoper wordt.

Momenteel speel ik alleen Destiny op de Xbox one. PC gaming staat bij mij op een laag pitje. Verder heb ik nog alle Nintendo console's staan. Een PS3 en een Xbox 360 :)
Ik wil hier geen consolewartopic van maken, maar waarom heb je gekozen voor de Xbox One?
 

Genius0615

Erinys
Momenteel ook weer eens begonnen aan Skyrim op pc, moet wel helemaal opnieuw beginnen aangezien mijn save files corrupted waren en ik die dus niet meer kon laden :|
 

DeletedUser23053

Gast
Is er iemand die Pro Cycling Manager 2014 heeft?

Is dit spel een aanrader?
 

DeletedUser20905

Gast
Wat vind jij van Destiny? Persoonlijk vind ik de campaign zwaar teleurstellend, de PVP smooth, en dat het spel erg repetatief is op een paar unieke momenten na.

Tja, ik heb mijn twijfels wel een beetje over het spel. Al blijf ik het op 1 of andere manier wel oppakken. PVP heb ik nog niet veel gespeeld, dat moet ik nog een keer gaan oppakken.

Elke euro voor PC-gaming is er een te veel ja.

Op dit moment ben ik niet bezig met een game, ik ben in afwachting van Middle Earth: Shadow of Mordor, wat me een geweldig spel lijkt. En Assassin's Creed: Rogue kijk ik natuurlijk ook naar uit.

Het is echt waardeloos dat Co-op niet mogelijk is bij Destiny, ik game graag samen met m'n broer hier, maar ik pik Destiny nog wel eens op als die wat goedkoper wordt.


Ik wil hier geen consolewartopic van maken, maar waarom heb je gekozen voor de Xbox One?

Met name vanwege het aanbod aan spellen. Aangezien de Xbox one al een langere tijd uit was dan de PS4 (ondanks dat de NL release later was), was het aanbod hiervoor al een stuk groter. Qua games hebben ze allebei zo hun pluspunten. Online vind ik de Xbox wel wat beter tov de PS4. Daarnaast kan ik mijn Windows Phone en Microsoft Surface tablet in combinatie met de console gebruiken. De PS4 komt er ook nog wel. Hier wacht ik alleen nog even mee.

Bij de vorige generatie heb ik trouwens eerst de PS3 gekocht en later pas de Xbox 360. Echt een voorkeur heb ik wat betreft deze 2 merken dus niet. Mijn echte voorkeur blijft uitgaan naar de consoles van Nintendo. Het enige nadeel is dat er gewoon veel te weinig games voor uitkomen.
 

DeletedUser

Gast
Ok dan, ik wacht op het uitkomen van Uncharted 4 voor ik een PS4 wil aanschaffen. Voor nu ben ik zeker nog tevreden met m'n PS3. :)

Is er iemand die Pro Cycling Manager 2014 heeft?

Is dit spel een aanrader?
Nog een wielerfan in ons midden? :O

Ik heb Pro Cycling Manager 2014 :) Verwacht geen hoogstaande game, maar voor wielerliefhebbers is het wel vermakelijk.
 

DeletedUser22821

Gast
ik heb dat spel ook en ik vind het wel een leuk spel maar ik denk dat je toch echt van wielrennen moet houden om het leuk te vinden (ik kan mij vergissen) maar ik vind het zeker de moeite waard
 

DeletedUser

Gast
En Assassin's Creed: Rogue kijk ik natuurlijk ook naar uit.



Ik wil hier geen consolewartopic van maken, maar waarom heb je gekozen voor de Xbox One?

Rogue??? neneneneneeee Unity bedoel je hopelijk:O

Oh ja: PS4 > XBone gnegne
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan