• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Games

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22793

Gast
Elke euro voor PC-gaming is er een te veel ja.?

Neuh. Dankzij Steam is pc een aardig gaming platform. Een gaming pc is duur, maar een pc gebruik je voor meer dingen dan alleen gamen, dus het is een investering. Het is alleen jammer dat developers het pc platform verwaarlozen. Slechte ports, late (soms zelfs geen) releases etc.
 

DeletedUser18363

Gast
Neuh. Dankzij Steam is pc een aardig gaming platform. Een gaming pc is duur, maar een pc gebruik je voor meer dingen dan alleen gamen, dus het is een investering. Het is alleen jammer dat developers het pc platform verwaarlozen. Slechte ports, late (soms zelfs geen) releases etc.

de PC port voor Unity is een drama. Ubi maakt er een gewoonte van om gebugde games gewoon uit te geven.
 

DeletedUser20232

Gast
de PC port voor Unity is een drama. Ubi maakt er een gewoonte van om gebugde games gewoon uit te geven.

Het was inderdaad heel teleurstellend dat er zoveel bugs/glitches in zaten, er was vooral veel drama voor de framerate. Door de sociale media wordt het dan enorm opgeblazen. Het was dat het vooral in de 1ste 3? sequenties dat er lage framerates / bugs zaten. Daarnaast zijn ze bezig met patches voor ps4/Xbox (wss ook voor pc). Het is niet leuk dat je 60 euro voor een game moet neerleggen die dan veel bugs heeft, maar je moet naar het totale plaatje kijken. Er zijn veel veranderingen en veel goede dingen. Daarnaast als je bedenkt dat ze een game weer zouden uitstellen zou er ook veel negatieve reacties zijn geweest. En waarmee ze de andere games van andere bedrijven meer kans geven. Ik denk dat de deadline halen belangrijker was, oke er zitten fouten in, maar waar zitten nu geen fouten in? Het is haast onmogelijk om alle fouten er de eerste keer uit te halen. Zelf al werk je met public Alpha / Beta versies.
Zelf vond ik het ook niet leuk, maar dankzij een review die ik gelezen heb ben ik toch weer overtuigd om het spel te kopen, daarnaast zijn er vrienden van mij die het spel hebben gespeeld en die geen hinder ondervinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan