• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Gebruik teamview wat niet opgespoord kan worden door support

DeletedUser27996

Gast
Al enige tijd concludeer is dat teveel teams te nauw samenwerken/ ally tijdelijk uit elkaar laat vallen omdat er een grote screening inno aankomt/ altijd maar online aanwezig is of met koppels is samen gesteld en wereld na wereld komt op den duur de aap die je allang al aan support had door gegeven ..... uit de mouw

Ja support ze loggen in bij elkaar via teamview...HULP op AFSTAND heette dat vroeger en loggen nu ook in via vpn

Vaak kreeg ik stomme antwoorden (voorbeeld op de vraag waarom kan ik in achilles de wereldwonderen bekijken, kreeg ik een hele tekst en uitleg..... hai wereld achilles hai nee geen WW)

Bij support hoor ik steeds dat kunnen wij niet onderzoeken. Nou dan zou ik graag willen dat jullie dat gingen uitbreiden in jullie pakket
 

DeletedUser23442

Gast
Ik ben bang dat het geen optie is om te posten voor het raam van iedere grepolisspeler, om afluisterapparatuur te plaatsten of om bij iedereen die op grepolis inlogt stiekem een programmatje te installeren dat meekijkt op zn computer.
 

AriChibi

Hydra
Teamviewer kun je niet opmerken uit input/output van grepolis zelf, dus inno kan hier ook niks aan doen. Zie het alsof je iemand anders op je pc laat spelen, dat kun je vanuit de website niet checken.

Zoals jas al zegt, enige optie is privacyschending en daar zitten nogal wat wetten aan verbonden.
 

DeletedUser28696

Gast
Het is niet geheel onmogelijk. Netflix heeft ook VPN detectie ingebouwd. Dat kan Inno ook echter inderdaad teamviewer zelf niets tegen te beginnen
 

DeletedUser28430

Gast
support kan ook het gebruik van vpn's controleren. Dat is trouwens allang verboden.
 

DeletedUser23442

Gast
Checken of iets een vpn is, wat los je daarmee op?

Voor grepo alles blokkeren? Zodat ook niemand die met goede bedoelingen een vpn gebruikt meer op grepo kan?

Want dat is inderdaad al lang opspoorbaar en In principe verboden.
Maar om bovenstaande te voorkomen niet automatisch geblokkeerd ofzo
 

DeletedUser28696

Gast
Checken of iets een vpn is, wat los je daarmee op?

Voor grepo alles blokkeren? Zodat ook niemand die met goede bedoelingen een vpn gebruikt meer op grepo kan?

Want dat is inderdaad al lang opspoorbaar en In principe verboden.
Maar om bovenstaande te voorkomen niet automatisch geblokkeerd ofzo
Jut en jul zijn er ook weer. Helemaal gelijk totale onzin
 

DeletedUser23442

Gast
Jut en jul zijn er ook weer. Helemaal gelijk totale onzin
Als je er blijkbaar verstand van hebt en het beter weet, ben je van harte welkom om dat met inhoud uit te leggen.

Als je niet weet waar je het over hebt, ben je van harte welkom om gewoon niets te posten.

En je posts doen ernstig dat laatste vermoeden, aangezien het je nooit lukt om met inhoud of argumenten te komen, maar alleen met 'persoonlijke aanvallen'.
Maargoed, ik hoef vandaag iig niet dood, dat is wel al een verbetering!
 

AriChibi

Hydra
Jut en jul zijn er ook weer. Helemaal gelijk totale onzin

Dat heet mensen op studentenkamers die enkel het vpn netwerk van het onderwijsinstituut tot hun beschikking hebben.

Dat zijn mensen die voor hun werk wellicht een vpn gebruiken (ik om überhaupt bij troep te kunnen komen van en rond m'n applicatie aangezien die op servers van de uni staat)

Beide situaties zijn voorbeelden waarvan je niet wilt dat ze meteen geband worden zodra ze inloggen via die vpn, zou toch kut zijn als ik vergeet hem af te zetten tussen het programmeren door en dan direct geband word als ik grepo open.

Tor-adressen worden al wel direct geband of iig vrij snel iirc, maar dit gaat niet over hoe je een vpn blokkeert, eerder hoe je een compromis sluit tussen de slechte en de goede gebruikers van vpns.
 

DeletedUser27996

Gast
VPN heeft inderdaad te maken met open source en natuurlijk zal het elders ter bescherming van jezelf gebruikt worden en ben het geheel met je eens en is ook wat ik als vraagstelling heb.... Op het moment dat er veelvuldig meldingen komen van diverse gamers dat er verkeerd wordt omgegaan met teamview / vpn inlog of er dan geen serieuze actie kan worden ondernomen . Mag toch aannemen dat we dan wel verder komen dan het antwoord, dat wordt niet door ons ondersteund en kan niet gecontroleerd worden... Er kan een hele game opgezet worden waar toch een handvol mensen op spelen (is een grapje he)

Maar weet zeker dat deze mensen ook veel meer weten over misbruik van inlog zonder vpn, dan iedereen hier nu bij elkaar. Ben die standaard antwoorden nu wel een beetje beu eigenlijk en loopt uit de hand gewoon
 

AriChibi

Hydra
VPN kan gecheckt worden, maar teamviewer dus helemaal niet.

Probleem is bij VPN dus dat je makkelijk heen en weer kunt switchen zonder dat je dat zo bedoelt (bijv als ik vergeet uit te loggen van m'n VPN tijdens het werken) en dan is het dus de vraag wanneer je de sjaak bent. Ook al komen er duizenden reports binnen, ik neem aan dat de support niet zonder genoeg bewijs kan besluiten wie er wel en niet geband wordt.
En voor dat bewijs moet je politieagent gaan spelen en zeggen wie er gelijk heeft. Voor hetzelfde geld is het een hele ally die een andere speler expres probeert te bannen omdat ze weten dat diegene een VPN gebruikt voor z'n studie of werk. De support kan dat niet checken natuurlijk, ik kan me voorstellen dat zulke cases erg moeilijk op te lossen zijn.

Het is niet zo zwartwit als het lijkt.
 

DeletedUser28076

Gast
Best zielig dat mensen zich tot zo laag niveau verlagen voor een spelletje...
 

DeletedUser28816

Gast
En hoe weet jij dat? Ervaring? @GrepoMods geef die man ban!!
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser27996

Gast
Hoe triest het ook is, heb wel een beeld gevormd hoe het ingame verder zal verlopen en ben ik daar voorstander van? Nee dat is geen grepolis spelen maar spel uitmelken. Zou ik zoiets joinen? Nee dank u vriendelijk. Dus nu is het eigenlijk de bedoeling dat wij ingame op jacht gaan naar cheaters

Ik zou er dan een andere titel aan hangen aan je spel

De meest ongelukkige dingen kunnen ingame gebeuren maar hier wordt gewoon gezegd dat je houten bek hebt als je dat constateert bij andere ally's
Gaat toch kwaad bloed zetten hoor
 
Bovenaan