DeletedUser
Gast
Wat geef jij aan goede doelen,alles,of krijgen de stakkers geen cent van jou gezien.
Of geef je liever je oude kleren weg?
Innogames is geen goed doel
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik geen niks
Kan het geld zelf goed genoeg gebruiken.
En goederen zoals oude kleren,en paraplu die uit de mode is?
Ik geef niks (gierige nederlander )
Volgens mij gaat 80% van je geld die je geeft naar de directeur. Waardoor hij rijker wordt, maar de mensen die het nodig hebben mss 1 brood van kan kopen.
Zo'n dingen denk ik ook,ik verdenk de Haitiaanse regering zeker van corruptie met "dat" geld.
Ik geef liever spullen of eten aan zwervers,die mensen hebben geen baas en dergelijke dus als je geen geld geeft ben je zeker dat ze het goed gaan gebruiken!
of ze gaan feesten en jagen al het geld erdoor waarna ze weer op straat leven :/
Daarom geef ik geen geld,maar ik denk dat die mannen niet de centen hebben om te feesten.
aah snap het had niet meteen goed gelezen, ja dat vind ik ook, maar ik denk dat het geld naar Haïti ook wel echt naar Haïti is hoor
Zo'n 20 % gaat op aan de werking en vervoer van de organisatie.
maar als die organisatie dat geld niet zou gebruiken was de organisatie er niet, en dus ging er niets naar Haïti
En goederen zoals oude kleren,en paraplu die uit de mode is?
In Afrika zijn de leefomstandigheden slechter dan in Belgie. Denk maar aan burgeroorlogen, hongersnoden, en heel weinig kinderen kunnen niet naar school.
De meeste zwervers zijn alcoholisten of junks als je ze geld geeft kopen ze gelijk drugs of alchol, maar geen eten.