DeletedUser
Gast
ik geef niet er zijn mensen bij winkels zitten te spelen op zo'n muziekinstrument en doen net of ze heel arm zijn en rijden in een mercedes weg(dat noem ik nog eens arm)
ik geef niet er zijn mensen bij winkels zitten te spelen op zo'n muziekinstrument en doen net of ze heel arm zijn en rijden in een mercedes weg(dat noem ik nog eens arm)
De meeste zwervers zijn alcoholisten of junks als je ze geld geeft kopen ze gelijk drugs of alchol, maar geen eten.
Er bestaan toch gebouwen speciaal voor daklozen?
Voor gratis eten en slapen.
De meesten hebben vroeger geen moeite gedaan om werkt te zoeken..
Endan maar zagen en klagen.
ik ben zeker geen racist,maar zo is het gewoon.
De meesten hebben vroeger geen moeite gedaan om werkt te zoeken..
Endan maar zagen en klagen.
ik ben zeker geen racist,maar zo is het gewoon.
Wat heeft zoiets te maken met racisme?
Wat heeft zoiets te maken met racisme?
omdat het meestal van dat soort mensen zijn.
@ spartacus: hoe bedoel je? jij zit dan zelf in de armoede ofwat?
omdat het meestal van dat soort mensen zijn.
@ spartacus: hoe bedoel je? jij zit dan zelf in de armoede ofwat?
@Flava;
De mensen die op straat leven komen uit alle lagen van de maatschappij,daarom juist is hulp bieden zo moeilijk,iedereen heeft zijn eigen verhaal,meestal een neerwaartse spiraal zoals Spartacus || zegt,dus denk maar niet dat het luiheid is,het zit stukken ingewikkelder in elkaar.
@Spartacus;
Ik heb het ook van tamelijk dichtbij meegemaakt,dus ik weet hoe zoiets voelt.
Hallo,
ik snap eigenlijk niet waar jullie het lef vandaan halen om mensen die moeilijker in de maatschappij meekomen zo te veroordelen. Dank je wel zeg, iedereen onder één noemer te nemen...
en ik snap al helemaal niet waarom jullie geen geld geven aan goede doelen. Ik heb hier redenen voor gegeven, jij hebt ze niet gelezen? Zelfs als deze goede doelen alles achterover drukken en die mensen alleen een brood geven, hebben deze mensen in ieder geval een brood. waarom zou je niet de zwakkeren van de samenleving steunen als je dat kan. Zoals gezegd, omdat (en dan heb ik het over ontwikkelingsgebieden, niet over Nederland) hulp het probleem kan verslechteren. Hulp verslechtert vaker dan dat het verbetert, gewoonweg om het feit dat er meer ontwikkelingshulp dan straathulp is. Het is gewoon egoïstisch om dat niet te doen Nee, ik denk vooruit, opdat de latere generatie het wél beter heeft en het eens níet verprutst., maar jullie kunnen er ook niks aan doen dat jullie in het rolpatroon vervallen van de gemiddelde persoon in deze maatschappij Wat zielig is die gemiddelde Nederlander toch . Iedereen denkt alleen maar aan nemen, niemand geeft of gunt een ander ook maar iets. En lees nou eens zelf wat jullie geschreven hebben, sommigen daargelaten Ah, eindelijk een pardon , en ga dan eens bij jezelf na. Mocht jullie iets overkomen, want nee, lang niet alle daklozen zijn junkies of alcoholverslaafden (en al zijn ze dat, dan is daar ook een reden voor), dan zijn jullie dus ook afhankelijk van die organisaties, en mensen die wel iets geven. Dan ben je blij met dat brood dat die organisatie je geeft en dan interesseert het je weinig of die organisatie geld achterover drukt, je hebt in ieder geval eten. En begrijp me niet verkeerd, ik ben geen voorstander van het achterover drukken van geld door hulporganisaties, ik vind het gewoon een slap excuus om niets te doen en alleen maar te klagen over het feit dat andere mensen wel wat voor een ander over hebben Huh
Sorry, deze zin vat ik niet .
Mijn excuses als dit nogal bot overkomt, zo is het niet bedoelt, maar denk vervolgens eens na voordat je zoiets schrijft of zegt.
Geef jij geld aan goede doelen?
Afrika, heeft goud, diamanten en nog vele andere grondstoffen, maar ze zijn het armste continent, waarom denk je,
er zijn altijd Westere industriën die deze afnemen en afkomen met de smoes: " elke keer als er een mijn ofzo word gevonden ontstaat er oorlog".
Nou als jullie niet in deze continent waren ging alles er met welvaart aan toe.