• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Geen eenduidig antwoord, maar wel topic close???

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik vraag me af wat het nut is van dit subforum??

ik stel een vraag, krijg meerdere verschillende antwoorden, en vervolgens wordt het topic gesloten!?!

lijkt me niet echt de definitie van hulp...


nog één maal:

mijn target aanbidt Zeus, ik stuur een kolo met medusa's (=> hera), kolo met medusa's landt. overname loopt (oude systeem!!!), en ik stuur ondersteuning om daar een handje bij te helpen. tussen die ondersteuning zitten andere medusa's (=> ook hera! verrassend hè..).
die worden vervolgens geweigerd, omdat de stad een andere god zou aanbidden. (klopt, die aanbidt Zeus)

MAAR, dat zou betekenen dat ik mijn kolo met manticore/minotaurus zou moeten ondersteunen. => dus zou het mogelijk zijn om ZOWEL medusa's ALS manti's/mino's in één en dezelfde stad met beide een VERDEDIGENDE TAAK (ja Girewi, ze hebben dezelfde taak! aanvallen afhouden dus..) te hebben. en volgens mij is dit toch juist onmogelijk.

dus mijn simpele vraag: liep ik tegen een bug (dat mijn medusa's naar huis werden gestuurd, dus dat eigenlijk mijn target de god aanneemt van de mythische wezens die met de kolo mee zijn), of kun je écht wezens van twee verschillende goden één stad laten ondersteunen? (ook al is dit via een omweg! na de overname zal er dan één naar huis gestuurd moeten worden, maar gebeurt dit wel?? iemand ervaring mee??)

bij voorbaat dank. :)

p.s. MOCHT ER IETS AAN MIJN POST ONDUIDELIJK ZIJN, ZORG DAN DAT DAT WEL DUIDELIJK IS VOOR JE ANTWOORDT...

als het nu nog niet lukt geef ik de hoop op en verkas ik naar het engelse forum.. in de hoop dat de support me daar echt kan helpen!
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Geen eenduidig antwoord, maar wel topic close???

je hebt gelijk ik heb je gepmd maar hier voor iedereen

het is niet normaal 2 verschillende mytische eenheden in 1 stad te hebben.
als ik nu een stad bezet met medusas en de god is nog niet veranderd kan ik dus ondersteunen met bijv. manticores. ofwel als de stad veroverd is staan er manticores en medusas
 

DeletedUser

Gast
AW: Geen eenduidig antwoord, maar wel topic close???

je hebt gelijk ik heb je gepmd maar hier voor iedereen

het is niet normaal 2 verschillende mytische eenheden in 1 stad te hebben.
als ik nu een stad bezet met medusas en de god is nog niet veranderd kan ik dus ondersteunen met bijv. manticores. ofwel als de stad veroverd is staan er manticores en medusas

Dit kan omdat nadat je een stad verovert, er geen god aanboden word. Als er geen god aanboden word kan elke mythische unit er staan als OS.
denk ik.
 

rbm007

Hopliet
AW: Geen eenduidig antwoord, maar wel topic close???

Als er geen god aanboden word kan elke mythische unit er staan als OS.
denk ik.

Dat klopt. Zolang er geen tempel is gebouwd of er is geen god gekozen, mogen elke soort mythische eenheden komen ondersteunen.

Wat er gebeurd als je een tempel bouwt en een god kiest, weet ik niet.
 

DeletedUser

Gast
Wat er gebeurd als je een tempel bouwt en een god kiest, weet ik niet.

Dan worden alle mythische eenheden in de stad die er niet horen direct teruggestuurd met alle troepen uit dezelfde stad.

En de reden dat Theos niet kon OSen met hera, was omdat de stad toen nog zeus aanbad. Pas nadat de stad is veroverd kunnen er 2 soorten myth eenheden staan (De aanval met kolo telt als een aanval en niet als een OS, daarom konden de Hera-eenheden daar wel blijven)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Geen eenduidig antwoord, maar wel topic close???

Hier heb ik tenminste iets aan... ;)
nou nog iemand zoeken om uit te testen...

dan nog vraag ik me af waarom mijn topic gesloten werd! :mad:
 

DeletedUser

Gast
AW: Geen eenduidig antwoord, maar wel topic close???

Die topic had niet gesloten moeten zijn, ik heb hem terug opengezet, deze gaat dicht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan