• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Geen goud meer op de markt op Naxos?

DeletedUser

Gast
Volgens mij is Naxos de enige wereld waar goud op gehandeld kan worden. Dat heb ik ook gedaan.
Maar sinds een tijdje zie ik geen goud meer op de markt. Ik kan alle gs kiezen maar geen goud.

Is dit gestopt of zo?
 

DeletedUser22668

Gast
Ik kan nog steeds goud handelen, misschien je browser verversen?
 

DeletedUser

Gast
Ik kan wel voor goud kiezen als ik zelf een aanbod doe maar niet bij de aanbiedingen die er al staan.
Als ik dan met mijn muis op de afbeeldingen ga staan staat er bij die afbeelding die alle grondstoffen afbeeld: alle grondstoffen behalve goud.

JtAJPk0.png
 

DeletedUser

Gast
Kan het zijn dat je niet met goud kan handelen als je niet in een ally zit?
Nu zit ik weer in een ally en ineens werkt het weer.
Vreemd.
 

DeletedUser

Gast
Ik had al 100x gerefreshed en opnieuw opgestart. Cache geleegd en cookies verwijderd. Resulteerde in niks, gewoon hetzelfde. Maar nu ineens werkt het weer.
Blijft vreemd, ik heb geen idee wat het probleem was. Heeft zeker een weekje of zo geduurd.
 

Lemmod

Hopliet
Was/is je marktplaats wel groot genoeg? Die dient minimaal 5 te zijn om goud te kunnen verhandelen
 

DeletedUser

Gast
Die is groot genoeg, ik had al heel wat goud verzameld met handelen namelijk.
 
Bovenaan