• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Geen nieuwe werelden meer tot er een normale serversnelheid wordt bereikt

Misschien is het handig om geen nieuwe *werelden meer te starten tot de servers het aan kunnen. Elke keer dat er een nieuwe server online gaat betekend dit dat je meerdere dagen niet meer normaal kan timen omdat die servers nog trager dan een trekschuit zijn. Ik weet dat het idee kansloos is omdat inno er nooit aan gaat. Maargoed er zullen het hier vast wel spelers met me eens zijn.

Volledig mee eens, vooral tegen de avond rond 23U.

Elke wereld onmogelijk normaal te spelen, als je aanval stuurt of kolo. Duurt soms 2uur voor je een rapport krijgt..
Of je bevel overzicht blijft laden voor 7 minuten.

Het is in ieder geval een serieus probleem.

Had van de week zelfs dat een aanval om 16.51.34 aankwam en die troepen raakte die om 16.51.45 waren geland. De rapporten kwamen ook andersom binnen, maar wel met de juiste tijd erin (zodat het duidelijk was dat ik niet verkeerd heb zitten timen).

Geen beste zaak in ieder geval. De servers moeten gewoon betrouwbaar zijn, en al helemaal geen troepenbewegingen/gebeurtenissen door elkaar halen.

Normaal heb ik er enkel last van rond 23u, maar ondertussen zitten we al weer een halfuur te wachten om in-game te geraken. Dit kan toch niet meer? Het gebeurt te vaak en te lang voor een spel die zijn 'introductiefase' met beginnersfouten al jaren voorbij is.