• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Geert Wilders

DeletedUser

Gast
Het probleem van Wilders is dat hij zijn ideeën radicaal over laat komen.
Veel mensen vergelijken hem met Hitler, da's gewoon triest, Wilders is geen moordenaar en wil ook niet de wereld domineren.
smiley_emoticons_no_sad.gif
 

DeletedUser2057

Gast
Mensen aansporen uit hun woonplaats te verhuizen naar een land waar ze eigenlijk niet meer thuishoren, is volgens mij best radicaal toch?
 

DeletedUser

Gast
Mensen aansporen uit hun woonplaats te verhuizen naar een land waar ze eigenlijk niet meer thuishoren, is volgens mij best radicaal toch?

Ja, maar het idee erachter is dat misschien niet alle allochtonen al hun kansen aanpakken en tóch zeuren of misdaad begaan. Nogmaals, dat wat jij zegt is dus de radicale versie.
 

DeletedUser24555

Gast
Ja, maar het idee erachter is dat misschien niet alle allochtonen al hun kansen aanpakken en tóch zeuren of misdaad begaan. Nogmaals, dat wat jij zegt is dus de radicale versie.

Aangezien er ook genoeg autochtonen zijn die zich misdragen of die niet al hun kansen aanpakken en toch zeuren, vind ik de opvattingen van meneer Wilders gewoon totaal ongepast. Waarom richt hij zich alleen op de allochtonen? Beetje racistisch vind je niet?
 

007jelmer

Griffioen
Aangezien er ook genoeg autochtonen zijn die zich misdragen of die niet al hun kansen aanpakken en toch zeuren, vind ik de opvattingen van meneer Wilders gewoon totaal ongepast. Waarom richt hij zich alleen op de allochtonen? Beetje racistisch vind je niet?

Vraagje aan jou, wat zou de Marokkaanse overheid met jou doen als jij een Marokkaan daar voor z'n kop trapt?
 

DeletedUser24555

Gast
Hetzelfde behandelen als ieder ander, mag ik hopen.
Zo niet, dan betekent dit niet dat wij als Nederland hun -in dat geval- slechte voorbeeld moeten volgen. Ik keur een Nederlandse kopschopper precies evenveel af als een Marokkaanse kopschopper.
 

DeletedUser

Gast
Jelmer, dat ze in Marokko niet goed omgaan met buitenlanders, is geen reden om hier niet goed om te gaan met buitenlanders.

Dat noem je namelijk een 'tu quoque' drogreden:O

Nice sig btw
 

007jelmer

Griffioen
Jelmer, dat ze in Marokko niet goed omgaan met buitenlanders, is geen reden om hier niet goed om te gaan met buitenlanders.

Dat noem je namelijk een 'tu quoque' drogreden:O

Nice sig btw

Thx 8-)

Jawel, want de Nederlandse rechterlijke macht is echt @$!&.
Hier denken alle Marokkanen dat kunnen doen waar ze zin in hebben, terwijl ze hier slechts voor 1 ding zijn (gekomen), om te werken en geld te verdienen. Niet om de straten te terroriseren, niet om leuzen als 'kankerjood' door de Schilderswijk te schreeuwen. Ben niet meer aan het werk hier en draag je niks meer bij aan de maatschappij, oftewel, kost je de maatschappij alleen maar geld, op het eerste vliegtuig terug.
 

DeletedUser2057

Gast
Thx 8-)

Jawel, want de Nederlandse rechterlijke macht is echt @$!&.
Hier denken alle Marokkanen dat kunnen doen waar ze zin in hebben, terwijl ze hier slechts voor 1 ding zijn (gekomen), om te werken en geld te verdienen. Niet om de straten te terroriseren, niet om leuzen als 'kankerjood' door de Schilderswijk te schreeuwen. Ben niet meer aan het werk hier en draag je niks meer bij aan de maatschappij, oftewel, kost je de maatschappij alleen maar geld, op het eerste vliegtuig terug.

He kijk, weer een drogreden. Een ongeoorloofde veralgemening deze keer. Volgende keer beter.
 

DeletedUser24555

Gast
Jawel, want de Nederlandse rechterlijke macht is echt @$!&.
Hier denken alle Marokkanen dat kunnen doen waar ze zin in hebben, terwijl ze hier slechts voor 1 ding zijn (gekomen), om te werken en geld te verdienen. Niet om de straten te terroriseren, niet om leuzen als 'kankerjood' door de Schilderswijk te schreeuwen. Ben niet meer aan het werk hier en draag je niks meer bij aan de maatschappij, oftewel, kost je de maatschappij alleen maar geld, op het eerste vliegtuig terug.

Hier ga je weer de fout in, want zoals eerder gezegd, zijn er zat mensen uit Nederland zelf die 'de maatschappij alleen maar geld kosten', maar begin jij, net als meneer Wilders, alleen over de allochtonen. Bovendien, als dit voor jou de reden is om iemand het land uit te zetten, stuur je dan ook alle zwaar gehandicapten, gepensioneerden, arbeidsongeschikten en baby's weg?
 

DeletedUser2057

Gast
Het is natuurlijk wel gemakkelijk om problemen te willen oplossen door een wij vs hen discussie te genereren. Je hoeft niet bij jezelf te rade te gaan en je kan lekker naar anderen wijzen.
 

DeletedUser24788

Gast
Ik vind Wilders maar een raar mannetje,

Buitenlanders zijn hier naar mijn mening meer dan welkom, maar verpest je het, dan mag je een enkeltje het land uit krijgen, alleen allemaal? Nee gaat te ver,

Trouwens was de vrouw van Wilders geen Pool?
 

007jelmer

Griffioen
Hongaarse.

Ben het met je eens Lucalike, jammer genoeg is 60% van de Marokkaanse jeugd al eens in aanraking geweest met politie/justitie.
 

007jelmer

Griffioen
Dat doet er niet toe :)

Waarom is dat racistisch? Het zijn feiten. Echt typisch links gejank hier steeds.

Mensen wordt nou eens wakker. Alhoewel, het probleem erkennen is bij sommige niet het punt, maar wat vinden jullie dan wel een goede oplossing?
 

007jelmer

Griffioen
Onderbouw deze reactie eens, vind ik namelijk een rare reactie,

Het zijn feiten, zet opsporing verzocht maar eens aan,

Het erge is nog dat er miljoenen euro's aan extra beveiliging moet worden geregeld voor politici als Wilders.

Vrijheid van meningsuiting.

Ben je het niet eens met de normen en waarden van een land, wat heb je hier dan te zoeken? O ja, hier kan je gemakkelijk je handje ophouden.
 

DeletedUser24788

Gast
Gewoon een apart potje maken, laat de hoogopgeleide buitenlanders maar voor de rotte appels opdraaien, zullen ze niet leuk vinden,
 

DeletedUser

Gast
Gewoon een apart potje maken, laat de hoogopgeleide buitenlanders maar voor de rotte appels opdraaien, zullen ze niet leuk vinden,

Dit is denk ik de grootste bullshit die ik in dit topic gelezen heb. Kudos. Wat hebben de hoger opgeleide allochtonen precies misdaan, dat ze voor de probleemgevallen moeten opdraaien?
 
Bovenaan