• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Geert Wilders

DeletedUser24788

Gast
Dit is denk ik de grootste bullshit die ik in dit topic gelezen heb. Kudos. Wat hebben de hoger opgeleide allochtonen precies misdaan, dat ze voor de probleemgevallen moeten opdraaien?

Niks, dat is het hem juist, waarom zouden wij dan voor hun op moeten draaien?

Laat hun lekker opdraaien voor de mensen van dezelfde afkomst, doen wij dat wel voor de Nederlandse,
 

007jelmer

Griffioen
hmm, slim bedacht heuwr. Alleen is dat zowel niet praktisch als geen oplossing.

Tuurlijk wel praktisch, word je opgepakt en veroordeeld, mooi dan heb je een paar uurtjes de tijd om je spullen te pakken, gedag te zeggen tegen je familie en op het eerste vliegtuig terug naar land van herkomst gezet. Boeit niet of je een Nederlands paspoort hebt, die moet zodra je geland ben in land van herkomst worden afgepakt.
 

DeletedUser

Gast
Tuurlijk wel praktisch, word je opgepakt en veroordeeld, mooi dan heb je een paar uurtjes de tijd om je spullen te pakken, gedag te zeggen tegen je familie en op het eerste vliegtuig terug naar land van herkomst gezet. Boeit niet of je een Nederlands paspoort hebt, die moet zodra je geland ben in land van herkomst worden afgepakt.

Oké, ga je zelf even de internationale bepalingen zoeken die daarmee geschonden zouden worden?
 

DeletedUser

Gast
Opsluiten natuurlijk, dat is onze eigen zorg.



Laat me raden, jij bent zeker zo'n voorstander van de EU ofzo. Die gaan bepalen hoe recht onze bananen moeten staan.

Ik ben niet noodzakelijk een voorstander van de EU, wel van mensenrechten. Daarnaast ben ik al helemaal geen fan van klassenjustitie en discriminatie. Daarom vind ik niet erg veelbelovend om te dreigen mensen het land uit te schoppen ongeacht hun nationaliteit. Dat is gewoon kortzichtig en gemakkelijk. Daarmee zeg ik niet dat criminelen niet bestraft moeten worden, maar dat kan ook gewoon binnen het Nederlandse justitiële systeem.
 

DeletedUser24555

Gast
Dat is eigenlijk precies wat je discriminatie noemt: mensen met verschillende herkomsten anders behandelen

Quote wikipedia: 'Het is niet toevallig dat de groepen tegen wie racisme gericht is meestal de zwakkere groepen van de samenleving zijn. Het is een vicieuze cirkel: zwakke groepen kunnen zonder problemen gebruikt worden om de schuld te geven van diverse problemen, en door die groepen zo negatief te bestempelen zullen ze zwak gehouden worden, doordat ze niet eerlijk kunnen deelnemen aan de maatschappij.'
 

007jelmer

Griffioen
Tuurlijk kan dat wel, alleen dat systeem waar over jij het hebt is zo krom als het maar zijn kan.

Moet ik filmpjes van Marokkaans tuig gaan linken? Dan weet je ongeveer dat die geen rechten meer horen te hebben.

@Stan, hou nou aub toch eens op over racisme/discriminatie. Jij hebt duidelijk geen beeld van de realiteit.
 

DeletedUser

Gast
Tuurlijk kan dat wel, alleen dat systeem waar over jij het hebt is zo krom als het maar zijn kan.

Moet ik filmpjes van Marokkaans tuig gaan linken? Dan weet je ongeveer dat die geen rechten meer horen te hebben.

Ik heb de filmpjes ook gezien, maar blijkbaar kom ik tot een andere conclusie? Gek.
 

DeletedUser

Gast
Heb je ook ongeveer het gemiddelde IQ van die lui kunnen bepalen?

Nou ik wel, ik kan je zeggen dat het niet veel verschilt met dat van een baviaan.

Geweldig, laten we iedereen met een laag iq ook maar het land uitzetten.
 

007jelmer

Griffioen
Geweldig, laten we iedereen met een laag iq ook maar het land uitzetten.

Dat zeg ik toch helemaal niet? Alleen mensen die hier niet hun roots hebben liggen, waarvan ouders hier zijn gekomen om te werken en nu denken dat ze alles zijn en mogen door bevolkingsgroepen en anders seksueel geaarden stelsel matig te treiteren en uitschelden. Of juweliers beroven (gelukkig hebben sommige juweliers nog wapens). Hmm frappant, de nieuwe generatie topcriminelen zijn Marokkanen.

Om maar even als voorbeeld te gebruiken voor mijn IQ vergelijking.
[video=youtube;x0uACxpzJT8]https://www.youtube.com/watch?v=x0uACxpzJT8[/video]
 

DeletedUser24555

Gast
Ik heb de filmpjes ook gezien, maar blijkbaar kom ik tot een andere conclusie? Gek.
Vreemd, ik ook

Jelmer, wat is jouw opleiding?
En ik zal het nog maar een keer zeggen, ik zie op internet ook een behoorlijk aantal filmpjes met autochtonen voorbijkomen
smiley_emoticons_sleep.gif
 

007jelmer

Griffioen
Vreemd, ik ook

Jelmer, wat is jouw opleiding?
En ik zal het nog maar een keer zeggen, ik zie op internet ook een behoorlijk aantal filmpjes met autochtonen voorbijkomen
smiley_emoticons_sleep.gif

Ik? Ik ben hooggeleid :p

Ja, die zie ik ook voorbijkomen, maar daar gaat het nu niet over? Voor autochtonen hebben we gevangenissen in Nederland, maar die zitten overvol met buitenlanders als ik zo eens naar Opsporing Verzocht kijk. Of gewoon het nieuws aanzet, kijk maar eens naar die twee 'verdachten' van dat oorlogsgeweld in de Staatsliedenbuurt.
 

DeletedUser24555

Gast
Ik? Ik ben hooggeleid :p

Ja, die zie ik ook voorbijkomen, maar daar gaat het nu niet over? Voor autochtonen hebben we gevangenissen in Nederland, maar die zitten overvol met buitenlanders als ik zo eens naar Opsporing Verzocht kijk. Of gewoon het nieuws aanzet, kijk maar eens naar die twee 'verdachten' van dat oorlogsgeweld in de Staatsliedenbuurt.

Volgens mij zei je net dat de nieuwe generatie topcriminelen uit Marokkanen bestond?
 

DeletedUser

Gast
counterfilmpje.

[video=youtube;N63xgn-WTWk]https://www.youtube.com/watch?v=N63xgn-WTWk[/video]

EDIT: Jelmer, als iemand met de Nederlandse nationaliteit in Nederland een misdaad pleegt, wordt die binnen het Nederlandse rechtssysteem berecht en zit die zijn straf uit in Nederland. Dat is volgens mij de basis van een democratische rechtstaat.
 
Bovenaan