• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Geert Wilders

DeletedUser21356

Gast
Als een peiling van oktober 2016 meer zegt dan een peiling van april 2017 over 19 maart 2017, ok dan.

Maar het was vooral bedoeld om aan te tonen dat wat hij zei op dit moment niet klopt.
 

DeletedUser18363

Gast
Zo kan je dus alles wat in het verleden gezegd is en niet meer klopt wel af gaan schieten he.
Beetje triest.
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Ong. 2 weken daarvoor was een andere peiling waarin de resultaten heel anders waren, met onder meer groen die toch kleiner bleef dan spa.
Ik vind persoonlijk dat men zou moeten stoppen met zo regelmatig peilingen te tonen. Neem België, hier was 5 jaar politieke rust beloofd zonder verkiezingen. Door om de zoveel tijd een peiling te houden, vraag je er natuurlijk om dat partijen zich gaan profileren en onrust stoken. Ik begin me op den duur zelfs af te vragen of ze peilingen niet beginnen sturen. Het is geweten dat de Standaard en VRT (die deze peiling hebben uitgebracht) eerder centrale en/of linkse kleur hebben. Een CD&V die vandaag de dag na al hun blunders nog zo hoog scoort? Sorry, ik geloof er niet in.

Dit is natuurlijk wel een ader topic... sorry daarvoor
 
Bovenaan