• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Geert Wilders

DeletedUser

Gast
Ik vindt dus dat geerd wilders geleik heeft. En hei verdient geen sanktie van de regter.

Wat vinden joelly hiervan.?
 

DeletedUser

Gast
Praat alsjeblieft normaal.. :O
Ik vind dat hij een beetje te ver gaat met zijn ideeën, alle buitenlanders eruit vind ik té erg.
 

DeletedUser

Gast
Praat alsjeblieft normaal.. :O
Ik vind dat hij een beetje te ver gaat met zijn ideeën, alle buitenlanders eruit vind ik té erg.

ik heb diisleksie.

ik vindt dad hij dad mag finde!

Zijn menig en ja. Dat hebben we te akcepteren. Wie dat niet doed geeft de gelijk van geerd aan!
 

DeletedUser

Gast
Ik vind eigenlijk ook wel dat hij te ver gaat, sommige ideeën gaan nog net, maar de meeste ideeën van hem kunnen echt niet.
 

DeletedUser

Gast
Mensen, dit dient niet om off-topic te praten!

Aan de mensen met dyslectie, aub, dit is geen dyslectie, dit is niet willen. Ofwel doe je moeite om deftig te communiceren, ofwel voeg je geen bijdrage toe aan dit forum.

Nu terug on-topic of er volgen sancties!
 

DeletedUser

Gast
oei de eerste dreiging is gevallen,

geert wilders heeft wel gelijk maar gaat iets te ver en dat trekt de rest weer goed ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik fietste vandaag langs die rechtzaak. 100en politieagenten en busjes! ik moest een heel stuk omrijden, kwam bijna te laat op school ;)
 
Bovenaan