• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Ervaar je een probleem in of met het spel? Laten we dat samen goed oplossen!
    Kijk eerst of het probleem al gemeld is. Zo niet, volg dan deze stappen om je probleem te melden.

Geluidseffecten staan opnieuw aan telkens de app wordt opgestart

Telkens wanneer ik de app opnieuw opstart (na afsluiten dus) staat mijn geluid van de app weer aan, ookal had ik beide geluiden uitgezet.
Ik sleep het geluid altijd naar links en zet beide uit maar deze worden gereset tot ergens in het midden en dan staan ze weer aan.

Heb al geprobeerd de app opnieuw te installeren en m'n mobiel opnieuw op te starten maar dit verhelpt het probleem niet.
Ik speel op Android maar heb gehoord van alliantieleden dat dit ook voor iPhone het geval is.

Hier zie je hoe 't is telkens ik de app opnieuw opstart

Kroenuh

Community Manager
Grepolis Team
De eerstvolgende app update zou dit moeten oplossen. Nog even geduld.

Gewoon niet joh. Lekker je telefoon openen met een hels kabaal van een aanval in het openbaar wat je niet kan vermijden tenzij je op voorhand al het mediageluid uit zet

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Grepolis Team
InnoGames is op de hoogte van dit probleem en werkt er aan. Meer kunnen wij ook niet zeggen/doen.

Dat is ook prima. Alleen werd er vorige keer aangegeven dat het na de update in principe opgelost zou zijn, dat was niet het geval. Dan is een update toch wel prettig :)

The Exalted One

Senior Forummoderator & Gamemoderator
Grepolis Team
We hebben het probleem doorgegeven zoals hierboven vermeld. Helaas kunnen wij als support niet meer doen dan het melden.