• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

geluidsoverlast buren

DeletedUser12440

Gast
Bij mij worden de overlast gevende buren vrij snel de flat uit gegooit.

Had een crackhead in de flat wonen die wel eens slaapte in de hal omdat ze te veel op had om haar huis te vinden bij 3de waarschuwing eruit gezet.
Heb ook nog een cokejunkie boven me wonen die ondertussen de laaste waarschuwing heeft gehad nadat die lekkage had gemaakt in de stoppenkast en paar tikken heeft gehad.

Gewoon melding bij politie en woningbouw maken dan doen ze vrij snel wat als ik het zo begrijp van me buurman.
Weet niet of dit alleen in den haag is of ook in andere gemeentes.
(beide volbloed nederlanders)
 

DeletedUser23053

Gast
Blijkbaar, het verbaaste mij ook al. Mij staat iets bij van na 2200 mag je geen geluidsoverlast meer veroorzaken(?)

Haha dit is wel echt erg.

En 't was 3 uur toch zei je, dan hoort die toch gewoon weg te gaan met z'n geluidsoverlast? :p
 

DeletedUser

Gast
Met onze geluidsoverlast, dat hebben wij niet want in onze flat gebouw is het vrij rustig en onder ons woont een oude man waar wij rekening mee houden. Als er choas of onrust is dan staat de politie agent al gelijk voor ons straat. dus geen probleem met geluidsoverlast. :)
 
Bovenaan